اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی سازمان مدیریتی صنعتی ایران در بوشهر مطرح کرد

استقبال ضعیف ادارات بوشهر از دوره‌های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی نمایندگی سازمان مدیریتی صنعتی ایران در بوشهر از استقبال ضعیف ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی این سازمان خبر داد.

استقبال ضعیف ادارات بوشهر از دوره‌های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی

محمد کاووسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اینکه این سازمان مجری برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت اجرایی و رشته‌های مختلف مدیریتی است، اظهار داشت: در 1.5 سال گذشته که دفتر نمایندگی بوشهر افتتاح شده استقبال خوبی از این دوره‌ها نشده است.

وی افزود: در این مدت تنها سه کارگاه نصف روزه در بوشهر داشتیم و تاکنون نیز شش نفر در حال طی کردن دوره مدیریت در این سازمان هستند.

مسئول اجرایی نمایندگی سازمان مدیریتی صنعتی ایران در بوشهر اضافه کرد: تنها دوره‌ای که در حال برگزاری است مربوط به حوزه مالی است و شش نفر از کارکنان بانک در بوشهر مشغول طی کردن این دوره هستند.

کاووسی تاکید کرد: گواهینامه این دوره‌ها به تائید سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران می‌رسد و هدف سازمان مدریت صنعتی ایران نیز مشاوره به صنایع و تربیت مدیر در عرصه‌های مختلف است.

وی بیان کرد: افرادی که در استان‌های مختلف دوره‌های آموزشی این سازمان را طی کرده‌اند از این دوره‌ها اعلام رضایت داشته‌اند اما متاسفانه در بوشهر استقبال خوبی از این دوره‌ها نشده است.

دوره آشنایی مقدماتی در مورد بورس اوراق بهادار در دستور کار است

مسئول اجرایی نمایندگی سازمان مدیریتی صنعتی ایران در بوشهر با اشاره به همکاری سازمان مدیریت صنعتی ایران با دانشگاه بوردو فرانسه اظهار داشت: اخیرا با معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر ملاقات داشتیم و قول مساعد داده‌اند که در حد امکانات به ما کمک کنند.

وی گفت: در همین ارتباط در صورت حمایت استانداری بوشهر دوره آشنایی مقدماتی در مورد بورس اوراق بهادار برگزار خواهیم کرد و استاد این دوره را هم از تهران دعوت می‌کنیم.

کاووسی اضافه کرد: در حال حاضر چهار نفر از مدیران بانک ملت استان بوشهر برای حضور در دوره مدیریت اجرایی ثبت نام کردند اما به دلیل اینکه این کلاس‌ها به حدنصاب نرسیده آغاز هم نشده است و برای تشکیل کلاس حداقل 12 نفر باید ثبت نام کنند.

کاووسی بیان کرد: هزینه دوره مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد که دو سال و نیم طول می‌کشد 14 میلیون و 800 هزار تومان است و برای ورود به دوره هم باید آزمون گرفته شود اما در بوشهر این رقم هشت میلیون تومان است و آزمون ورودی هم ندارد.

وی افزود: سازمان‌هایی در بوشهر هستند که علاقمند به آموزش هستند و پرسنل خود را برای گذراندن دوره به تهران و شیراز می‌فرستند اما حاضر نیستند همان دوره‌ها را در بوشهر برگزار کنند.

2 استاد بوشهری در بوشهر دوره‌های آموزشی را تدریس می‌کنند

کاووسی گفت: اساتید دوره‌های ما عمدتا از تهران می‌آیند اما دو استاد بوشهری که شرایط لازم برای تدریس در دوره‌ها را داشتند بنام‌های سید اسماعیل موسوی و مجید اسماعیل‌پور برای حضور در دفتر نمایندگی دعوت به همکاری کردیم و در روند کلاس‌های ما نیز تاثیرگذار بودند.

برنامه دوره‌های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی ایران در بوشهر

مسئول اجرایی نمایندگی سازمان مدیریتی صنعتی ایران در بوشهر در مورد برنامه‌های آموزشی این نمایندگی در بوشهر گفت: دوره‌های ما شامل دوره‌های عالی و تحصیلات تکمیلی، دوره‌های تخصصی مدیریت و دوره‌های کاربردی علوم مدیریت است.

کاووسی بیان کرد: دوره‌های عالی شامل دوره عالی مدیریت اجرایی، مدیریت منابع انسانی و دوره عالی مدیریت پروژه، دوره‌های تخصصی شامل مدیریت اجرایی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی است.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های کاربردی علوم مدیریت نیز شامل دوره آموزشی روسای دفاتر مدیران، دوره آیین نگارش مکاتبات اداری، دوره گردش مکاتبات و اصول بایگانی، دوره حسابداری مالی برای مدیران غیرمالی، دوره حسابداری پیمانکاری، دوره مدیریت عمومی و دوره سرپرستی است.

مسئول اجرایی نمایندگی سازمان مدیریتی صنعتی ایران در بوشهر اضافه کرد: ادارات، سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره‌ها و نحوه و زمان برگزاری آن می‌توانند به دفتر نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی ایران در بوشهر واقع در خیابان سنگی روبه‌روی استانداری کوچه بوستان پنج مراجعه کنند یا با شماره 3533165 تماس بگیرند.

انتهای پیام/66006/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول