اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جدید محمودآباد اعلام کرد

اختصاص تنها 17 درصد اعتبار به شهرستان نور

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق نور که از امروز قرار است به عنوان سرپرست فرمانداری جدید محمودآباد معارفه شود، گفت: با گذشت حدود 10 ماه از سال فقط 17 درصد اعتبارات اختصاص یافت.

اختصاص تنها 17 درصد اعتبار به شهرستان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در مراسم تودیع خود به عنوان فرماندار نور با ارائه گزارشی اظهار داشت: بودجه مصوب شهرستان از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای استان حدود 8.3 دهم میلیارد تومان بوده که در مجموع حدود 8.5 میلیارد تومان مبادله صورت گرفته اما فقط حدود 1.5 میلیارد یعنی 17 درصد اختصاص یافته است.

فرماندار سابق نور افزود: در سیل سال گذشته حدود هشت میلیارد خسارت برآورد و اعلام شد که در نهایت از محل ماده 12 ستاد بحران برای 20 پروژه حدود 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اختصاص یافت.

مشایخی در ادامه به اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: برای تکمیل خیابان انقلاب رویان حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان و برای تکمیل کنارگذر شهری ایزدشهر نیز سه میلیارد تومان هزینه شد.

وی از اختصاص یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای مدیریت بحران در اولویت سال 91 خبر داد و افزود: در دهه‌فجر سال 90 و هفته دولت سال 91، 30 طرح با اعتبار 9 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سابق نور پیگیری پروژه‌های مصوبه سفر رئیس جمهور از جمله تعریض محور نور _ چمستان _ آمل که از پروژه‌های ملی سفر اول بود را از دیگر اقدامات عنوان کرد و ادامه داد: این محور توسط چهار پیمانکار در پنج قطعه در حال تعریض است.

مشایخی گفت: تکمیل کمربندی نور _ رویان نیز در دو قطعه اجرا و بهره‌برداری شد و قطعه سوم به‌طول حدود سه کیلومتر فقط 500 متر تعریض شد و ادامه مسیر به جهت تملک اراضی نیاز به اعتبارات استانی و ملی دارد.

وی بحث زباله و محل دفن زباله را از مشکلات شهرستان عنوان کرد و افزود: این مشکل اساسی نیاز به اعتبارات و تصمیم‌های کلان و ملی دارد تا به‌طور کامل رفع شود.

فرماندار سابق نور افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای رویان با اعتبار 900 میلیون تومان، پیگیری و مکاتبه درباره پروژه فاضلاب شهری و تأمین آب شرب با معاونت راهبردی ریاست جمهوری، تأسیس و ارتقای اداره‌های راه و شهرسازی و نمایندگی گردشگری، پیگیری تأمین اعتبار ساماندهی فاضلاب شهرک صنعتی را از دیگر اقدامات دوران تصدی خود در شهرستان نور ذکر کرد.

انتهای‌پیام/86023/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول