اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان تاکید کرد

لزوم اجتناب از شتاب‌زدگی در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان بر لزوم اجتناب از شتاب‌زدگی در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

لزوم اجتناب از شتاب‌زدگی در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت است و در هر شرایطی باید از گناه و هرگونه ناپاکی دوری کنیم.

وی افزود: تبعیت از دستورات اسلامی و قرآنی باید سرلوحه امور قرار گیرد و باید نسبت به گسترش سبک زندگی اسلامی اهتمام ورزیم.

امام جمعه کنگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح در زمینه انتخابات خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و حضور پرشور و حماسی در انتخابات سال آینده ضمن لبیک به ندای رهبری و بیعت با آرمان‌های امام(ره) و شهیدان پوزه دشمنان داخلی و خارجی را به خاک خواهند مالید.

محمودی همچنین با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) ضمن بیان فضایل و مناقب و سیره عملی آن امام همام ترویج فرهنگ صرفه‌جویی را یکی از مسائل مهم در سیره امام عسکری (ع) برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی و بسترساز توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی خواهد شد.

امام جمعه کنگان با تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) و تاکید بر برگزاری باشکوه جشن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) گفت: تقوا و طهارت نفس در تمام مراحل زندگی یکی از وظایف مهم منتظرین است.

وی ضمن توصیه به صله ارحام، اطعام طعام، هدیه و... در سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) اذعان داشت: نکته مهم و اساسی اینکه نباید به بهانه مراسم جشن و موالید ائمه اهل بیت (ع) گناه کرد زیرا گناه در تمام حالات و شرایط و زمان‌ها حرام و خشم و غضب الهی را به‌دنبال خواهد داشت.

امام جمعه کنگان در ادامه با اشاره به سخنان رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی و برنامه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ضمن تاکید بر پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی در این راستا اضافه کرد: آنچه باید مورد توجه دولت و دیگر قوا قرار گیرد توجه به مسائل و مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه است و در یک کلام اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نباید به موضوعی برای تفرقه و اختلاف بین سران و مسئولان قوا تبدیل شود.

انتهای پیام/2451/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول