اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

دشمنان فراگیر شدن آموزه‌های دین اسلام را بر نمی‌تابند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهگلان گفت: وعده الهی مبنی بر حاکم شدن اسلام در جهان در حال تحقق است و دشمنان این روند و فراگیر شدن آموزه‌های دین اسلام را بر نمی‌تابند.

دشمنان فراگیر شدن آموزه‌های دین اسلام را بر نمی‌تابند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا جمال جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول ماه میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: آموزه‌ها و سنت‌های حضرت محمد (ص) و دین مبین اسلام روز به روز در جهان فراگیرتر می‌شود.

به گفته امام جمعه دهگلان، دشمنان از فراگیر شدن آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) در سطح جهان هراس دارند و به نوعی و با انواع ترفندها و برنامه‌های خصمانه در مقابل بیداری اسلامی که از انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته است، ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: نام و یاد پیامبر اکرم(ص) اکنون موجب آرامش قلب و جان انسان‌ها در جهان شده و این نام و یاد تا روز قیامت در دل تمامی مؤمنان زنده و ماندگار است.

جعفری با اشاره به اینکه در عظمت وجودی پیامبر(ص)، خداوند آیات زیادی را در کتاب آسمانی آورده است، افزود: خداوند با مبعوث کردن پیامبری از جنس خود مردم، سعادت و خوشبختی را برای انسان‌ها به ارمغان آورد و به مرد و زن عزت و کرامت عطا کرد.

وی اضافه کرد: پیامبر(ص) در دوران جوانی خود با تشکیل دادن گروهی به نام گروه جوانمردان به مشکلات و دردهای مختلف مظلومان رسیدگی و در مقابل حاکمان ظالم و ستمگر ایستادگی می‌کرد.

وی مهر و رحمت پیامبر(ص) را جهان‌شمول ذکر کرد و ادامه داد: پیامبر برای دعوت مردم به سمت یکتاپرستی و در نهایت برای تکمیل مکارم اخلاقی مبعوث شد که شایسته است رفتار و گفتار آن حضرت بیش از پیش به عنوان الگوی عملی زندگی مسلمانان قرار بگیرد.

امام جمعه دهگلان در پایان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در تلاش هستند تا چهره اسلام را خدشه‌دار کنند، اظهار کرد: اسلام ناب محمدی(ص) دین پاکی و مهربانی‌هاست و در خط مشی این دین الهی قتل و جنایت و کشت و کشتار جایی ندارد.

انتهای پیام/79002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول