اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور

یاسین قزوین در سودای صعود به جمع چهار تیم

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین در بازی سوم مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف نماینده اصفهان می‌رود.

یاسین قزوین در سودای صعود به جمع چهار تیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بازی سوم مرحله پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم یاسین فولاد قزوین از ساعت 16 عصر امروز به دیدار تیم تینا ماهان اصفهان خواهد رفت.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم یاسین فولاد قزوین در دیدار رفت مقابل تینا ماهان به برتری رسیده بود اما با پیروزی تیم اصفهانی در مسابقه برگشت با نتیجه پرگل‌تر از آنچه تیم قزوینی در بازی رفت کسب کرده بود، به حکم فدراسیون دیدار سوم باید در اصفهان برگزار شود.

شاگردان امید حمیدی در بازی نخست خود در این مرحله از مسابقات در سالن شهید بابایی قزوین موفق شدند با نتیجه 75 بر 71 تیم تینا ماهان اصفهان را شکست دهد تا سرمربی این تیم از این برد به عنوان یک پیروزی مهم یاد کند.

این بازی که حدود چهارده روز پیش برگزار شد به نوعی جنگ داراها و ندارها بود به طوری که بازیکنان تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند نماینده اصفهان را که برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هزینه بالایی کرده بود را با شکست بدرقه کنند.

تیم یاسین فولاد قزوین در بازی برگشت خود در اصفهان هم به اعتقاد حمیدی سرمربی خود گرچه مقابل حریف قدرتمند خود با نتیجه 71 بر 56 مغلوب شد اما توانسته بود حتی تا کوارتر سوم حریف خود را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به هر حال حضور تیم یاسین فولاد قزوین در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور را باید به فال نیک گرفت زیرا این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی خود برای نخستین‌بار است که در این مسابقات حاضر شده است.

گرچه تیم یاسین فولاد قزوین در دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور نتایج چندان خوبی را به دست نیاورد و با چهار شکست و یک پیروزی در قعر جدول رده‌بندی جای گرفته بود، اما با شروع نیم فصل دوم این مسابقات ورق بازی به سود این تیم برگشت و شاگردان حمیدی توانستند چهار پیروزی متوالی را بر جای بگذارند تا با کسب 15 امتیاز به عنوان تیم چهارم گروه دوم خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

به هر حال با توجه به اینکه تیم یاسین فولاد قزوین در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم تینا ماهان اصفهان به میدان رفته است و بازیکنان این تیم به خوبی توانسته‌اند نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کنند بدون شک در بازی سوم در صورت اینکه مربیان تیم یاسین فولاد بتوانند بازیکنان خود را از نظر روحی آماده مسابقه کنند پیروزی آنان دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/77004/ر30/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول