اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور صورت می‌گیرد

بازدید 400 دانش‌آموز پسر صومعه‌سرا از مناطق جنگی کشور

خبرگزاری فارس: کاروان راهیان نور صومعه‌سرا با حضور 400 دانش‌آموز پسر برای مدت پنج روز به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور اعزام شد.

بازدید 400 دانش‌آموز پسر صومعه‌سرا از مناطق جنگی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در جریان اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: این اعزام با تدابیر ویژه امنیتی و ایمنی کامل انجام می‌شود.

ولی مهدوی‌نیا، مرحله سوم اعزام کاروان راهیان نور صومعه‌سرا را مشمول دانش‌آموزان پسر دانست و تصریح کرد: بالغ بر 400 نفر دانش‌آموز پسر به صورت داوطلبانه و به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاروان معنوی راهیان نور برای آشنایی نسل امروز از رشادت‌ها و پایمردی‌های شهدا و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی است،افزود: نسل امروز در این سفر معنوی با آرمان‌های امام راحل و شهدا پیمان و میثاقی ماندگار می‌بندند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به تدابیر امنیتی کاروان‌های راهیان نور این شهرستان، یادآور شد: برای ایمنی بیشتر کاروان راهیان نور صومعه‌سرا بالغ بر 60 نفر همراه با دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

وی، جمعی از معلمان و مربیان پرورشی مدارس، پلیس یار، نیروهای امدادی و نیروهای بسیج و سپاه را از جمله همراهان داخل در اتوبوس‌های مذکور عنوان کرد.

مهدوی‌نیا، کاروان راهیان نور را شامل 18 دستگاه اتوبوس خواند و عنوان کرد: کاروان راهیان نور صومعه‌سرا روز جمعه 29 دی ماه جاری به اهواز می‌رسد و پس از آن از منطقه اروند رود بازدید می‌کند.

به گفته این مسئول، کاروان 460 نفره راهیان نور صومعه‌سرا عصر روز دوم بهمن ماه به خانه باز می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با تاکید بر همکاری دانش‌آموزان با همراهان و محافظان کاروان اعزامی این شهرستان، متذکر شد: دانش‌آموزان در مسیر راه از خوردن هر نوع مواد غذایی غیر بهداشتی خودداری کرده و با مشاهده مشکل فنی اتوبوس‌ها خانواده‌ها را نگران نکنند.

وی از اعزام یک نفر منتخب از کاروان راهیان نور صومعه‌سرا به سفر کربلا خبر داد و خاطر نشان کرد: کتابچه‌هایی بین دانش‌آموزان همراه با پاسخنامه توزیع و نفر برتر این مسابقه به سفر کربلای معلی اعزام می‌شود.

انتهای پیام/84003/ن20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول