اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرغامی:

قطع العالم و پرس‌تی‌وی نمره قبولی ایران است/ گفتمان انقلاب جهانی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس رسانه ملی گفت: قطع شبکه العالم و پرس تی‌وی اتحادیه اروپا و آمریکا را زیرسئوال برده و این موضوع کسب نمره قبولی برای جمهوری اسلامی ایران در بیداری‌بخشی به دنیاست.

قطع العالم و پرس‌تی‌وی نمره قبولی ایران است/ گفتمان انقلاب جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، عزت‌الله ضرغامی عصر امروز در یادواره 780 شهید والامقام شهرستان‌های لاهیجان، سیاهکل و رودبنه شهدا را نشانه‌های هدایت دانست و اظهار کرد: شهدا مشعل فروزان و هدایت کننده انسان‌های در ظلمت گمشده هستند و هر جا که انسان در شناخت مسیر درست راه را گم کند با توسل بر شهدا به نور می‌رسد.

*عزت و آبروی ایران اسلامی مدیون خون شهداست

وی حضور در یادواره شهدا را موجب آرامش و طیب خاطر هر انسانی دانست و تصریح کرد: در عصر بیداری اسلامی شهدای جمهوری اسلامی ایران الگوی تمام آزادی خواهان جهان شده است.

رئیس رسانه ملی از منظر قرآن زندگی انسان را سراسر معامله خواند و گفت: شهدا در معامله با خدا، جان و مالشان را در طبق اخلاص گذاشته و خداوند نیز بهشت خود را به آنها داد.

وی ادامه داد: عارفان با تحمل سال‌ها ریاضت و سختی به مرتبه شهدا دست می‌یابند در حالی که شهدا ره صدساله را یک شبه پیمودند.

ضرغامی انجام فعالیت‌ها برای رضا خدا را مهم دانست و اذعان کرد: تمام فعالیت‌ها و امور ما باید رنگ و بوی خدایی بگیرد و برای رضای خدا باشد و تظاهر و برای جلب رضایت عده‌ای اندک نباشد.

وی در ادامه به وقوع انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان اسلام در طول این سال‌ها همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بودند اما با لطف الهی شکست خوردند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عزت و آبروی ایران اسلامی در طول این سال‌ها را مدیون خون شهدا، امام شهیدان و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب دانست.

*ایران اسلامی الگوی تمام کشورهای آزادی‌خواه جهان است

وی به توطئه‌ استکبار جهانی با رهبری آمریکا اشاره کرد و گفت: تنها ایران اسلامی است که با اقتدار، عزت و سربلندی به پیروی از شهدای خود با تحمل تمام سختی‌ها و تحریم‌ها مقتدرانه به راهش ادامه میدهد و هر روز قوی‌تر می‌شود.

ضرغامی ایران اسلامی را الگوی تمام کشورهای آزادی خواه در سراسر دنیا نامید و با اشاره به سخنان اوباما درباره نفوذ ایران اسلامی در آمریکای لاتین، خاطر نشان کرد: آمریکای لاتین همواره حیات خلوت آمریکا بوده و امروز نفوذ اهداف انقلاب و افکار آزادی خواهانه، عدالت‌خواهانه و الهی ملت ایران در این کشورها موجب ترس و واهمه آمریکا و تلاش برای ارائه راهکاری در جلوگیری از این نفوذ شده است.

وی وجود دهها هزار شبکه ماهواره‌ای و صرف هزینه‌های هنگفت علیه جمهوری اسلامی ایران را نشان دهنده حقانیت  ایران و ایستادگی و مقاومت ملت آن دانست.

*هزینه میلیاردی آمریکا برای وهابیت

رئیس رسانه ملی با اشاره به توطئه استکبار جهانی درباره اختلاف بین شیعه و سنی بیان کرد: آمریکا با صرف میلیاردها دلار برای وهابیت در تلاش است تا با استفاده از این فرقه انحرافی به اختلاف بین شیعه و سنی دامن زده و آتش تفرقه را در دل ملت‌های مسلمان بیفکند.

وی درباره پیروزی مقتدرانه حماس در برابر صهیونیسم، اذعان کرد: امروزه دیگر شیعه و سنی مطرح نیست بلکه مهم اسلام و وحدت بین مسلمانان است، حمایتی که جمهوری اسلامی ایران از حماس می‌کند و پیروی که حماس از مقاومت ملت ایران دارد  نشان دهنده شکست توطئه اختلاف شیعه و سنی است.

ضرغامی راهپیمایی 20 میلیونی مسلمانان در روز اربعین برای حضور در کربلا را سبب بر هم زدن نقشه‌های دشمنان در کمرنگ نشان دادن ارزش‌های عاشورا دانست.

وی افزود: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های عاشورا در ملت ماست اما این شور حسینی هرگز در دل مسلمانان خاموش نشده و هر روز قوی‌تر می‌شود تا متصل به ظهور امام زمان(عج) و حکومت ایشان شود.

*قطع شبکه‌های ایران از ماهواره‌ها نشانه حقانیت کلام ملت ایران است

ضرغامی درباره قطع شبکه‌های ایران از ماهواره‌ها تصریح کرد: قطع شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره‌ها نشان دهنده حقارت و مستاصل شدن دشمن و حقانیت کلام ملت ایران است.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی ادعای آزادی بیان، اندیشه و حقوق بشر را دارد در حالی که این اقدامش مغایر با اصل حقوق بشر بوده و آنها شبکه‌هایی را که موجب ارتقای آگاهی ملت‌ها می‌شود را با صرف هزینه‌های هنگفت قطع می‌کنند.

رئیس رسانه ملی با تصریح بر اینکه ایادی استکبار جهانی نمی‌خواهند صدای ملت ایران به گوش جهانیان برسد، متذکر شد: آنها از یک طرف شبکه‌های تلویزیونی ما را از دید مخاطبان جهانی قطع و از طرف دیگر مسئله آزادی بیان را مطرح می‌کنند که نشان می‌دهد آنها تنها به دنبال خاموشی عدالت و پیمودن نقشه‌های شیطانی خود هستند.

*قطع العالم و پرس‌تی‌وی نمره قبولی ایران در بیداری‌بخشی دنیاست

وی با اشاره به اینکه قطع شبکه العالم و پرس‌تی‌وی اتحادیه اروپا و آمریکا را زیر سئوال برده است، اظهار کرد: این موضوع کسب نمره قبولی برای جمهوری اسلامی ایران در بیداری‌بخشی به دنیاست.

به گفته وی، گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه جهانی نهادینه شده و ملت‌های آزاده دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/2300/ج40/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول