اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی صنعت تأسیسات در اصفهان:

برگزاری آموزش‌های کاربردی توسعه صنعت کشور را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: مدیر یک مرکز آموزش‌های تخصصی صنعت تأسیسات در اصفهان گفت: برگزاری آموزش‌های کاربردی برای مجموعه‌های بزرگ صنعتی سبب توسعه صنعت کشور می‌شود.

برگزاری آموزش‌های کاربردی توسعه صنعت کشور را به دنبال دارد

مهدی رضایی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایش و گرمایشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به زمینه‌های فعالیت شرکت مهندسی تأسیسات گستران اظهار داشت: این مجموعه نسبت به ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به متقاضیان اقدام می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که مجوز فعالیت مرکز آموزش تخصصی این شرکت از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر شده است، عنوان کرد: همچنین این شرکت از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان آموزشگاه نمونه در زمینه مهندسی تأسیسات و انرژی معرفی شده است.

مدیر یک مرکز آموزش‌های تخصصی صنعت تأسیسات در اصفهان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته، همایش‌ها و جشنواره‌های تخصصی توسط این شرکت تصریح کرد: آموزش‌های این شرکت در راستای تأسیسات سرمایشی، گرمایشی، تهویه متبوع، لوله‌کشی‌ها و مباحث انرژی بوده و فعالیت این مجموعه در زمینه مباحث آموزشی از سال 1389 در کشور آغاز شده است.

وی به فعالیت شرکت مهندسی تأسیسات گستران از سال 1384 در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: اما این مجموعه از سه سال گذشته تاکنون در زمینه مباحث آموزشی در سطح کشور فعالیت می‌کند و دوره‌های آموزشی تخصصی را در زمینه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی برای متقاضیان در سراسر کشور برگزار می‌کند.

رضایی با بیان این‌که دوره‌های آموزشی این شرکت به صورت تخصصی برای مجموعه‌های صنعتی بزرگ موجود در سطح کشور برگزار می‌شود، تأکید کرد: برگزاری آموزش‌های کاربردی برای مجموعه‌های بزرگ صنعتی سبب توسعه صنعت کشور می‌شود و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به منظور ورود به صحنه فعالیت‌های صنعتی باید از آموزش‌های تخصصی مهارتی متناسب با نیاز‌های روز جامعه برخوردار شوند.

وی با تأکید بر این‌که این شرکت زیر‌مجموعه فنی و حرفه‌ای است که با توجه به این موضوع تمام دوره‌های آموزشی این شرکت براساس استاندارد‌های جهانی به متقاضیان ارائه می‌شود، ادامه داد: این شرکت به هیچ عنوان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی تخصصی به مهارت‌آموزان به صورت سلیقه‌ای عمل نمی‌کند و مهارت‌آموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی گواهینامه‌های مهارتی دریافت می‌کنند.

مدیر یک مرکز آموزش‌های تخصصی صنعت تأسیسات در اصفهان با اشاره به این‌که هر ساله آموزش‌های این شرکت در زمینه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی به بیش از یک‌هزار نفر در سطح کشور ارائه می‌شود، گفت: این مجموعه با برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز روز جامعه به تمام نیاز‌های متقاضیان پاسخ می‌دهد.

وی با بیان این‌که مهندسان برای موفقیت در عرصه کار و فعالیت باید از آموزش‌های موجود در دوره‌های آموزشی تخصصی و کاربردی برخوردار شوند، اظهار داشت: دولت باید با اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و کاربردی برای مهندسان و فعالان عرصه‌های صنعتی از تخصصی شدن فعالیت‌های صنعتی حمایت کند.

انتهای‌پیام/63004/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول