اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کشور:/بخش سوم و پایانی/

دشمن را بزرگ دیدن خطاست / تاکتیک‌های متفاوت دشمنان

خبرگزاری فارس: دادستان کشور گفت: دشمن را بزرگ دیدن خطاست چرا که اگر به این خطا گرفتار آییم در ادامه مسیر مقابله با شیطان قطعاً ناامید خواهیم شد.

دشمن را بزرگ دیدن خطاست / تاکتیک‌های متفاوت دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در مراسم معارفه دادستان جدید اردبیل اظهار داشت: ما باید ترفند دشمن و حرکت آن را آن گونه که هست بشناسیم و نسبت به دفع آن آگاه باشیم چرا که بزرگ دیدن دشمن سبب یاس و ناامیدی ما می‌شود و کوچک شمردن آن نیز ما را به خواب خوش فرو می‌برد.

محسنی‌اژه‌ای شناسایی ابزارها و ترفندهای دشمنان و نوع تاکتیک‌ها و حمله متفاوت آنها را ضروری اعلام کرد و ادامه داد:‌ برای تفوق بر دشمن و هوای نفس و شیطان بزرگ باید در وهله اول تقوای الهی را در پیش بگیریم چرا که با ساز و کار مقابله با نفس و حفظ تقواست که می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

این مسئول ابراز داشت: اگر ما در جلوت و خلوت خدا را ناظر بر اعمال بدانیم و بر نفس شیطانی و هواهای پلیدمان تسلط پیدا کنیم قطعاً به مرز حقیقی در صیانت از ارزش‌ها و اندیشه‌های‌مان دست پیدا خواهیم کرد و به معنای واقعی قادر خواهیم بود با ابزار تقوا در همه زمان‌ها مسلط بر امور باشیم.

دادستان کشور خواص جامعه را به مراقبت از زبان و قلم و مهار بسیاری از احساسات دعوت کرد و ابراز داشت: باید بر گفته‌ها و نوشته‌های خود تسلط مدبرانه داشته باشیم تا خدای ناکرده راه به غفلت نبریم و گرفتار قضاوت‌های عجولانه نشویم.

محسنی‌اژه‌ای گفت: فرافکنی کار سختی نیست و قطعاً هیچ مشکلی را دوا نمی‌کند و ضرورت دارد با حفظ تقوای الهی، قول سدید و وعده الهی به اصلاح امور بپردازیم تا خداوند نیز نواقص و کاستی‌های ما را برطرف کند.

وی افزود: ما در سه دهه اخیر در تمام تنگناها و لحظات پیش‌روی حرکت‌های اصیل انقلاب اسلامی فقط امیدمان به همراهی و نجات از سوی پروردگار متعال بوده چرا که ما در فقر مطلق هستیم و خداوند متعال در غنای جاودانه است و قطعاً این ملت را در ادامه مسیر نیز یاری خواهد کرد.

این مسئول ابراز داشت: اگر ما با تقوا در میدان عمل حاضر شویم و اطاعت خدا، رسول و ولی امر را داشته باشیم غلبه بر دشمن بسیار سهل و آسان خواهد بود و به مانند 34 سال گذشته قادر خواهیم بود مکر و حیله دشمن را خنثی کنیم.

محسنی‌اژه‌ای اظهار داشت: ما با همه شیاطین و افعی‌هایی که خون این ملت را می‌مکند برخورد استوار و پیروز‌مندانه خواهیم داشت و قطعاً‌ در مقابله و پنجه در پنجه دشمن شدن و طاغوت را شکست دادن این قدرت ایمانی است که به کمک ما می‌آید.

هدف دشمن تسلیم ملت و رهبری انقلاب است

این مسئول عنوان کرد:‌ دشمن امروز از راه ابتذال، توزیع مواد مخدر، مسائل مختلف لهو و لعب به سراغ جوانان‌مان آمده است تا آنها را آلوده به این مسائل کرده و در مسیر ارزشی این ملت خلل و لغزشی را به وجود آورد که در این مسیر آنچه مهم و ضروری به نظر می‌رسد بیداری و هوشیاری همه خانواده‌ها و مردم است چرا که قطعاً آنها از اقدام نظامی مایوس و ناامید شدند و سراغ دو حربه محاصره اقتصادی و فساد اخلاقی روی آورند تا این ملت را خسته کرده و از آنها انتقام بگیرند.

محسنی‌اژه‌ای بیان داشت:‌ ملت ایران قطعاً تسلیم چنین حرکت بی‌ثمر دشمن نخواهند شد چرا که عشق حسینی و کرامت علوی در دل این ملت نمایان شده و برای همیشه جلوه‌گری می‌کند.

وی با یادآوری اینکه ملت عاشورایی، حسینی و علوی هرگز تسلیم خواسته نامشروع دشمنان نمی‌شود، افزود: آنها هر روز به بهانه‌های مختلف نظیر حقوق بشر و مسائل هسته‌ای به سراغ این ملت می‌آیند در حالی که مردم این سرزمین و رهبری مقتدر آن هرگز تسلیم خواسته‌های دشمنان نخواهند شد چرا که پذیرش ذلت برای ما که رهرو حسین هستیم بی‌معناست.

انتهای پیام/62001/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول