اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت جودو و کوراش خبر داد

اعزام بانوان خراسان رضوی به رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی از حضور تیم جودو دختران نوجوان این استان در هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در تهران خبر داد.

اعزام بانوان خراسان رضوی به رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عصمت عربی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر افزود: هفتمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی بانوان کشور در رده سنی نوجوانان با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور در روز جمعه 29 دی ‌ماه امسال در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم جودو بانوان خراسان رضوی نیز با ترکیب مهدیه چهار باغی در وزن 44- کیلوگرم ، فاطمه شبانی در وزن 48- کیلوگرم، اکرم قلی‌پور در وزن 52- کیلوگرم، اعظم قلی‌پور در وزن57- کیلوگرم، زهرا رهنما در وزن 63- کیلوگرم و معصومه حسن‌زاده در وزن 63+ کیلوگرم در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

عربی ادامه داد: هدایت تیم جودو دختران خراسان رضوی بر عهده آذر دل‌قندی می‌باشد که تکتم بیدل وی را به عنوان مربی و مریم مهرپور نیز به عنوان سرپرست این تیم را در رقابت‌های جودو قهرمانی کشور همراهی خواهند کرد.

نائب رئیس بانوان هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مهری مهرپور، لیلا مهرپور، فاطمه تجربه و فاطمه خالقی 4 داور استان نیز از سوی فدراسیون جهت قضاوت در رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور دعوت شدند.

انتهای پیام/70006/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول