اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی:

انگیزه بالایی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر جودو داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی گفت: با نتایج خوبی که در شروع لیگ برتر توسط جودوکاران استان کسب شد، انگیزه بالایی برای ادامه قدرتمندانه رقابت‌ها پیدا کردیم.

انگیزه بالایی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر جودو داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر آهنی عصر پنجشنبه پس از اینکه تیمش با آغاز لیگ برتر جودو کشور در سالن شهید افراسیابی تهران، دیدار اول خود را با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به تیم جودو میزان خراسان شمالی واگذار کرد و توانست با اقتدار در دیدار دوم تیم جودو شهروند چالوس را با نتیجه 7 بر صفر شکست دهد، عنوان کرد: با نتایج خوبی که در آغاز لیگ برتر به دست آمد جودوکاران تیم پاس ثامن الحجج (ع) انگیزه بالایی برای ادامه قدرتمندانه‌تر این رقابت‌ها کسب کردند.

وی با اشاره به تلاش شاگردانش در دیدار اول مقابل تیم جودو میزان خراسان شمالی افزود: در این مسابقه امیر قاسمی‌نژاد و جواد محجوب دو جودوکار ملی پوشمان را در اوزان 81- و 100+ کیلوگرم به کار گرفتیم که توانستند بر حریفان خود چیره شوند.

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی ضمن اشاره به تساوی محمد گروهی و قنبرعلی قنبری در اوزان 73- و 66- کیلوگرم مقابل حریفان خود در دیدار اول عنوان کرد: در مسابقه مقابل تیم جودو میزان خراسان شمالی، بهروز پهلوانلو، محمدجمالی و شایان نصیرپور را به ترتیب در اوزان 60-، 90- و 100- کیلوگرم در ترکیب تیم قرار دادیم که علی رغم تلاش فراوانشان با غافلگیری از حریفان خود شکست خوردند.

آهنی با اشاره به انصراف تیم گاز فجر جم استان بوشهر از رقابتهای لیگ برتر جودو کشور، ادامه داد: طبق اعلام قبلی فدراسیون قرار بود در مسابقه دوم به مصاف نماینده استان بوشهر برویم که با انصراف این تیم ، شهروند چالوس حریف دیدار دوم ما در ادامه رقابتها شد.

وی افزود: در مسابقه بعدی مقابل تیم جودو شهروند چالوس، بهروز پهلوانلو در وزن 60- کیلوگرم ،قنبرعلی قنبری در وزن66- کیلوگرم، محمد گروهی در وزن 73- کیلوگرم، امید سلیمانی در وزن 81- کیلوگرم، مصطفی نیمروزی در وزن 90-کیلوگرم، حمید قلی‌حسنقه در وزن 100+ کیلوگرم و جواد محجوب را این‌بار در وزن سبک‌تر 100- کیلوگرم در ترکیب تیم مورد استفاده قرار دادیم که توانستند با اقتدار بر حریفان چالوسی خود غلبه کنند.

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی با اشاره به راهیابی بهروز پهلوانلو، قنبر علی قنبری و حمید قلی‌حسنقه به اردوی تیم ملی در پی درخششان عنوان کرد: امید سلیمانی و مصطفی نیمروزی نیز با مبارزات خوبی که به نمایش گذاشتند، آینده درخشانی پیش رو خواهند داشت.

رقابت‌های لیگ برتر جودو کشور 11 بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری خواهد شد و نماینده خراسان رضوی در این روز به مصاف تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی، نفت مسجد سلیمان و هیئت جودو خوزستان خواهد رفت.

انتهای پیام/70003/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول