اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم جودو چناران عنوان کرد

به دنبال میزبانی رقابت‌های لیگ دسته یک جودو کشور هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم جودو چناران اظهار داشت: در صورت جذب حامی مالی یک مرحله از رقابتهای لیگ دسته اول جودو کشور را میزبانی خواهیم کرد.

به دنبال میزبانی رقابت‌های لیگ دسته یک جودو کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن رجبی ظهر امروز که تیمش امروز 21 دی‌ماه پس از کسب 2 پیروزی و یک شکست در رقابت‌های لیگ دسته یک جودو کشور که در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و با یک پله صعود در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت با بیان اینکه در صورت جذب حامی مالی میزبان یک دوره از رقابتهای لیگ خواهیم شد، عنوان کرد: با توجه به وجود استعدادهای فراوان در شهرستان چناران میزبانی یک مرحله از رقابتهای لیگ دسته یک جودو کشور به ایجاد انگیزه و شکوفایی این استعدادها کمک خواهد کرد.

وی درباره مبارزات امروز شاگردانش در رقابتهای هفته‌های سوم تا پنجم لیگ دسته یک جودو کشور اظهار داشت: علی‌رغم اینکه توانایی پیروزی را داشتیم با بدشانسی در دیدار اول مقابل تیم جودو ایران خودرو تبریز که تا هفته گذشته در رده دوم قرار داشت نتیجه را 6 بر 3 واگذار کردیم.

رجبی افزود: در دیدار دوم جودوکاران تیم چناران با انجام مبارزات خوب خود توانستند با نتیجه 6 بر 3 تیم تجارت گستران را شکست دهند و از این پیروزی انگیزه بالایی را برای ادامه کار کسب کنند.

مدیر فنی تیم جودو چناران درباره دیدار سوم تیمش اظهار داشت: در مسابقه بعدی مقابل تیم جودو شهرداری ساوه قرار گرفتیم که این تیم را نیز با نتیجه 5 بر 4 شکست دادیم و در مجموع با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته رقابتهای لیگ دسته یک جودو کشور به جایگاه پنجم جدول صعود کردیم.

وی با بیان اینکه ادامه رقابتهای لیگ دسته یک جودو کشور 21 بهمن ماه از سرگرفته خواهد شد، عنوان کرد: فرصت خواهیم داشت با کسب نتایج بهتر در ادامه رقابتها جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم.

انتهای پیام/70008/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول