اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

اجرای طرح انضباط اجتماعی در قم

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح انضباط اجتماعی در شش نقطه از شهر قم خبر داد.

اجرای طرح انضباط اجتماعی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری در خصوص عدم رعایت قانون توسط برخی از موتورسیکلت‌سواران اظهار کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضایی با موتورسوارانی که فاقد مدارک هستند و مقررات را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی شده و موتورسیکلت آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد مجروحان تصادفات در استان قم مربوط به موتورسیکلت‌سواران است ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین فرماندهی انتظامی شهرستان، راهنمایی و رانندگی و یگان امداد این فرماندهی، طی هفته جاری در شش نقطه از شهر قم طرح انضباط اجتماعی اجرا می‌شود.

میرحیدری ضمن تاکید بر رعایت قانون و مقررات گفت: در صورت همراه نداشتن مدارک لازم و عدم رعایت قانون از سوی راکبین موتورسیکلت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: همدلی و نقش دستگاه‌های دیگر در این ارتباط اعم از شهرداری و شورای ترافیک برای فرهنگ‌سازی ترافیکی در استان قم قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول