اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات مردمی و مسئول مرکز عملیات سامد نهاد ریاست جمهور:

تمام استان‌های کشور به سامانه سامد مجهز شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات مردمی و مسئول مرکز عملیات سامد نهاد ریاست جمهور گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هم‌اکنون تمام استان‌های کشور به سامانه سامد تجهیز شده‌اند.

تمام استان‌های کشور به سامانه سامد مجهز شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عادل محمدیان ظهر امروز در نخستین سالروز آغاز به کار سامانه سامد در این استان اظهار داشت: این سامانه به منظور ارتباط‌گیری راحت‌تر مردم با مسئولان راه‌اندازی شده است که تاکنون با استقبال مردم مواجه شده است.

وی تأکید کرد: بر اساس آمار موجود روزانه حدود 6 هزار تماس تلفنی با سامانه سامد کشور برقرار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردم از طریق ارتباط با این سامانه مشکلات و خواسته‌های خود را با مسئولان در میان می‌گذارند که یکی از راه‌های خدمات‌رسانی به مردم نیز محسوب می‌شود.

محمدیان تصریح کرد: سامانه سامد با شماره 111 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم و بررسی مشکلات آنان می باشد لذا این سامانه از لحاظ نرم‌افزاری دارای سرعت و امنیت بالا است.

مدیرکل ارتباطات مردمی و مسئول مرکز عملیات سامد نهاد ریاست جمهوری گفت: تلفن 111 به صورت استانی و تلفن 6133 برای تماس با مسئولان کشوری آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

*ثبت 49 هزار نامه در سامانه سامد البرز

در ادامه این مراسم همچنین مدیرکل بازرسی استان البرز به میزان نامه‌های ثبت شده در سامانه سامد البرز اشاره کرد و گفت: براساس آمار موجود هم‌اکنون 49 هزار نامه در این سامانه به ثبت رسیده است.

افراسیاب شجاعی ادامه داد: در این مدت تعداد تماس به سامانه 111، بالغ بر 303 هزار و 18 مورد بوده که برای بررسی به ثبت رسیده است.

*توجه به خواسته‌های مردم و تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

در ادامه این مراسم استاندار البرز نیز طی سخنانی بر توجه بیشتر مسئولان به خواسته‌های مردم و ترویج فرهنگ تکریم ارباب رجوع در بین مسئولان تأکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع در میان دستگاه‌های خدماتی و اجرایی استان باید مدّنظر همه مدیران در دستگاه‌های مختلف باشد.

اصغر عربیان تأکید کرد: در این راستا رصد دستگاه‌های اجرایی در زمینه برخورد با ارباب رجوع مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حفظ کرامت مردم در ادارات یکی از مهم‌ترین اهداف در نظام اداری است لذا این مهم باید مورد توجه قرار گرفته و به آن احترام گذاشته شود و از سوی همه مسئولان و کارمندان در دستگاه‌ها، اجرایی شود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول