اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد گناباد

تجهیز و تعمیر دستگاه‌های ورزشی امام علی(ع) گناباد پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: تجهیز و تعمیر دستگاه‌های بدن‌سازی و تجهیز خوابگاه دانشجویان ورزشکار در مجموعه بزرگ ورزشی امام علی(ع) پایان یافته است.

تجهیز و تعمیر دستگاه‌های ورزشی امام علی(ع) گناباد پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، طیبه سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت‌های صورت گرفته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی در نیمسال اول 92-91 اظهار داشت: تجهیز و تعمیر دستگاه‌های بدن‌سازی و تجهیز خوابگاه دانشجویان ورزشکار در مجموعه بزرگ ورزشی امام علی(ع) پایان یافته است.

وی افزود: زیرسازی و آماده‌سازی پیست دو و میدانی، رنگ‌آمیزی میزهای شطرنج، سرویس سیستم گرمایشی، نصب کیوسک‌های تلفن و اختصاص یکی از اتاق‌های مجموعه ورزشی و تجهیز آن جهت کلاس‌های تئوری از دیگر فعالیتهای صورت گرفته در این مجموعه است.

مسئول تربیت بدنی واحد گناباد افزود: با توجه به امکانات خوب مجموعه امام علی(ع)، دانشگاه نسبت به عقد قرارداد با دستگاه‌ها و ارگانهای شهرستان جهت استفاده از این مجموعه اقدام کرده است.

وی به اخذ مجوز برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در رشته‌های والیبال، دو و میدانی و فوتسال اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت استفاده دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی از سالن‌های ورزشی تنیس روی میز،بدن‌سازی، فوتسال و شطرنج صورت گرفته است.

سلیمانی با اشاره به فعالیت‌های تربیت بدنی در مجتمع‌های خواهران و برادران گفت: در هر خوابگاهی اتاقی را برای تربیت بدنی در نظر گرفته‌ایم تا پاسخگوی دانشجویان باشیم.

وی افزود: در حال حاضر در این خوابگاه‌ها امکانات ورزشی بدن‌سازی، شطرنج، تنیس روی میز و فوتسال و....موجود است.

وی گفت: همچنین بروشورهایی که مربوط به اطلاعات ورزشی است در خوابگاه‌ها توزیع می‌شود.

این عضو هیئت علمی گروه تربیت بدنی واحد گناباد افزود: تربیت بدنی واحد نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در این نیمسال اقدام نمود که می‌توان به مسابقات فوتسال جام دانشجو با شرکت 16 تیم از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اشاره کرد که در پایان تیم شهید زین الدین،هلال احمر و کارکنان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: از دیگر مسابقات برگزار شده ، مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز ویژه دختران و پسران دانشجو است.

سلیمانی بیان داشت: علاوه بر این مسابقات که در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد در خوابگاه‌ها هم مسابقات طناب‌کشی، طناب‌زنی، شطرنج و پرتاب توپ داخل سبد و... نیز برگزار شده که تمام این مسابقات با استقبال خوبی از سوی دانشجویان همراه بوده است و در پایان به تیم‌ها و نفرات برتر جوایزی اهدا شده است.

سلیمانی از برگزاری مسابقات ورزشی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه کارکنان خبر داد.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول