اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در خانه ملت:

رئیس جمهور فقط شعار تعامل می‌دهد/ اجرای فاز اول یارانه‌ها موفقیت‌آمیز نبود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در خانه ملت گفت: رئیس جمهور در زبان ادعای تعامل می‌کند، اما در عمل چنین نیست.

رئیس جمهور فقط شعار تعامل می‌دهد/ اجرای فاز اول یارانه‌ها موفقیت‌آمیز نبود

علی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: حرف مجلس در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها این است که در اجرای این فاز باید کار کارشناسی صورت بگیرد.

جلیلیان تصریح کرد: دولت دلش می‌خواهد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود، اما چندی پیش مجلس با یک مصوبه جلوی اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها را گرفت.

وی با اشاره به سخنرانی صبح امروز رئیس جمهور، افزود: رئیس جمهور امروز یک‌طرفه حرف خود را زد و بدون اینکه تأملی برای شنیدن حرف نمایندگان داشته باشد، مجلس را ترک کرد.

جلیلیان تاکید کرد: رئیس جمهور در زبان ادعای تعامل می‌کند، اما در عمل چنین نیست.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها موفق نبوده است و این یارانه کارآیی خود را در این مدت برای مردم از دست داد و مردم به ازای این یارانه، 200 تا 300 هزار تومان زیان کردند و این نتیجه‌ای ناموفق بود.

جلیلیان با بیان اینکه اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و بهداشت نیز موفق عمل نکرد، گفت: نماینده‌ها به هیچ وجه به دولت اجازه عملکرد خودسرانه نمی‌دهند که گرانی و تورم و... را بر مردم تحمیل کند.

وی اظهار داشت: دولت با این همه زمانی که در اختیار داشت، نتوانست فاز اول یارانه‌ها را اجرایی کند، اکنون چطور در این زمان کوتاه و پایانی خود می‌تواند فاز دوم را اجرایی کند و این خود یک تناقض است.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول