اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

6 طرح آموزشی در قروه بهره‌برداری می‌شود / قروه رتبه نخست کنکور فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از افتتاح شش طرح آموزشی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

6 طرح آموزشی در قروه بهره‌برداری می‌شود / قروه رتبه نخست کنکور فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش قروه با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 23 میلیارد و 383 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های یاد شده شامل دبیرستان شهید ضیغمی یلغوزآغاج، دبیرستان دزج، مدارس روستاهای شوراب هزاره و نیازبلاغ و خوابگاه شبانه‌روزی دهجانی سریش آباد به ظرفیت 80 نفر است.

فرماندار قروه گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها 25 کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان قروه اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال 18 درصد اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان قروه به بخش آموزش و پرورش اختصاص یافته است، گفت: 26 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار از این محل برای اجرای 14 طرح آموزش و پرورش هزینه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش قروه نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان گفت: در راستای پاسداشت مقام و منزلت شهدا و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، در دهه فجر امسال 33 یادوراه شهدای دانش‌آموز در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

هاشم ناظمی‌جلال در ادامه با اشاره به رشد آمار قبولی در کنکور سراسری، تصریح کرد: شهرستان قروه امسال در کنکور فنی و حرفه ای رتبه نخست کردستان را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: با هدف تجلیل از تلاش دانش‌آموزان، با تامین اعتبار لازم، جشن تجلیل از ستارگان در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79009/ق10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول