اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

صدرنشینی خود را تثبیت می‌کنیم / صبا در پی چهاردهمین پیروزی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: سعی داریم در بازی هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور موقعیت خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کنیم.

صدرنشینی خود را تثبیت می‌کنیم / صبا در پی چهاردهمین پیروزی است

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در برابر لبنیات ارژن فارس به حق خود رسیدیم و از موقعیت‌های پیش آمده نهایت استفاده را بردیم و خوشبختانه توانستیم سیزدهمین برد این فصل را به خوبی به ‌دست بیاوریم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در این دیدار نهایت تلاش خود را به کار بردند و همچنین تا لحظات پایانی دست از تلاش بر نداشتند و همین جدیت و امیدواری سبب کسب سه امتیاز شیرین شد تا با روحیه‌ای بسیار خوب به مصاف تیم شهرداری ساوه برویم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم که در بازی رفت دو تیم در ساوه تیمش با نتیجه‌ای پرگل توانست میزبان خود شهرداری ساوه را شکست دهد خاطرنشان کرد: حکایت بازی هفته هجدهم با دیدار رفت فرق می‌کند اما تیم ما مدعی کسب سه امتیاز این دیدار بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای ما مهم است که جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی با پیروزی در این دیدار تثبیت کنیم ادامه داد: پس از پیروزی‌‌های خوب و دلچسب در چهار هفته متوالی از دور برگشت در برابر شهرداری تبریز، راه ساری، فرش آراء مشهد و لبنیات ارژن فارس برای ما مهم است که در خانه نیز از تیم شهرداری ساوه سه امتیاز را با قدرت بگیریم.

حسن‌زاده افزود: با تلاش بازیکنان به پیروزی شیرین برابر شهرداری ساوه فکر می‌کنیم چون این برد سبب می‌شود در ادامه مسابقات امیدوارانه بازی‌ها را دنبال کنیم و در نهایت نماینده شایسته‌ای برای استان قم در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم که پس از تغییر و تحول در رأس کادر فنی این تیم بعد از امیر شمسایی و قدرت‌الله باقری به عنوان سومین نفر در این فصل مسئولیت سرمربیگری صبای قم را پذیرفته است، بیان کرد: به حمایت تماشاگران در این دیدار خانگی دل بسته‌ایم و امیدواریم با درخشش بازیکنان جوان و با انگیزه خود در این دیدار پیروز شده و روند رو به رشد خود را همچنان با قدرت ادامه بدهیم.

دیدار تیم‌های صبای قم و شهرداری ساوه از پنجمین هفته دور برگشت بازی‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور عصر پنجشنبه 28 دی ماه در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول