اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران:

سند توسعه شهرستان‌های مازندران تهیه شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران بر ضرورت تهیه سند چشم‌انداز توسعه شهرستان‌ها تأکید کرد.

سند توسعه شهرستان‌های مازندران تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ولی‌الله فرزانه صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئولان این شهرستان با تأکید بر ضرورت اولویت‌بندی کارها و پروژه‌های یک شهرستان برای توسعه همه جانبه آن افزود: از دلایل به نتیجه نرسیدن برخی از اقدامات، عدم اولویت‌بندی در کارها است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: لازم است برای هر شهرستان سند توسعه آن دقیق تنظیم شود و قابلیت‌ها و مشکلات یک شهرستان در آن ذکر شود تا با شناخت بیشتری نسبت به استعدادها و یا مشکلات شهرستان مورد نظر کار کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت درآمدزا شدن شهرستان‌ها افزود: شهرستان میاندرود با توجه به استعدادهای مهمی همانند جنگل، دریا و همچنین خطوط هوایی و ریلی که در آن وجود دارد می‌تواند با فعال کردن ظرفیت توریستی موجود، برای مردم منبع کسب درآمد و برای شهرستان زمینه‌ساز ایجاد اشتغال شود.

فرماندار میاندرود نیز در این نشست به مشکلات و کاستی‌های موجود در شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات فراوانی که در میاندرود وجود داشته اما این قابلیت وجود دارد که با فعال کردن پتانسیل‌های موجود به بهترین شکل از آن در آبادانی شهرستان بهره برد.

ذات‌الله زارعی به مشکل اشتغال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: میاندرود دارای بیش از 9 هزار و 200 متر ساحل آزاد است و شکوفا شدن این استعداد می‌تواند زمینه توریستی شدن شهرستان و در نتیجه اشتغالزایی در این حوزه را فراهم سازد چرا که بیشترین مراجعان به فرمانداری را جویندگان کار تشکیل می‌دهند.

انتهای‌پیام/86021/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول