اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیونیک در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی در تبریز:

تحت تاثیر اقتدار ایران قرار گرفتم / روابط با ایران را توسعه می‌دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار سیونیک ارمنستان با بیان اینکه از اقتدار ایران تحت تاثیر قرار گرفتم، گفت: روابط با ایران را توسعه می‌دهیم.

تحت تاثیر اقتدار ایران قرار گرفتم / روابط با ایران را توسعه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، سورن خاچاتوریان که در رأس یک هیئت اقتصادی و تجاری به منظور مذاکره با مقامات آذربایجان شرقی وارد تبریز شده بود در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی تبریز با بیان اینکه در بازدیدهای امروز از اقتدار ایران تحت تاثیر قرار گرفتم، افزود: تمام واحدهایی که امروز از آنها بازدید کردیم از کیفیت و سطح بالایی برخوردار بودند و بسیار مایه خوشحالی است که کشور و استان همسایه ما چنین پیشرفتی دارند.

وی اظهار داشت: سعی خواهم کرد همه فعالان و تجار ارمنی را برای توسعه و تعمیق همکاری‌ها با استان آذربایجان شرقی تشویق کنم.

استاندار سیونیک توسعه روابط دوجانبه را با اهمیت توصیف کرد و افزود: اهمیت این همکاری‌ها در درجه اول به خاطر دوستی دیرینه و تاریخی دو کشور است و ما وظیفه داریم این حسن همجواری و روابط را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: باید نسل جدید را هم طوری تربیت کنیم که در راستای تداوم این همکاری‌ها قدم بردارند و این امر قطعا به توسعه مناسبات دو کشور کمک خواهد کرد.

استاندار سیونیک ارمنستان و هیئت اقتصادی این استان از شرکت‌های داروسازی زهراوی، نقشینه‌چاپ، کاشی تبریز و نساجی چاپرنگ در تبریز بازدید کردند. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول