اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر والیبال صورت می‌گیرد

نبرد بالانشینان لیگ برتر با رویارویی کاله مازندران و پیشگامان

خبرگزاری فارس: هفته ششم دور برگشت و هفدهمین گام لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز با دیدار حساس کاله مازندران و شهرداری تبریز از سر گرفته می‌شود.

نبرد بالانشینان لیگ برتر با رویارویی کاله مازندران و پیشگامان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، در ششمین دیدار دور برگشت و هفدهمین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه امروز شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

تنها نماینده مازندران در این مسابقات این بار در حساس‌ترین دیدار میزبان پیشگامان کویر یزد است.

کاله مازندران هفته گذشته توانست در دیداری خارج از خانه در تبریز شهرداری را از پیش رو بردارد ولی پیشگامان پس از سه باخت پیاپی راهی آمل شد.

کاله مازندران در ششمین هفته دور رفت لیگ برتر والیبال پس از پنج هفته متوالی که بر روی نوار پیروزی حرکت می‌کرد در یزد مقابل شاگردان عباسعلی میرحسینی نخستین شکست خود را تجربه کرد.

بهروز عطایی و شاگردانش مسلما برای کسب سه امتیاز با ارزش خانگی و همچنین انتقام شکست دور رفت در آمل مقابل پیشگامان صف‌آرایی خواهند کرد.

البته این دو تیم از ابتدای لیگ برتر تاکنون در تعقیب یکدیگر به سر می‌برند و هر کدام موفق شوند مدتی نیز صدر جدول را هم به خود اختصاص می‌دهند.

دیگر نکته جالب توجه دیدار مازندران هم‌امتیازی این دو تیم است که با شکست هر یک مطمئنا تیم مقابل جایگزین آن در بالای جدول می‌شود.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال این دیدار از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل آغاز می‌شود که علاقمندان به والیبال می‌توانند علاوه بر شبکه استانی طبرستان آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما دنبال کنند.

امیدوار حاتمی پیشکسوت والیبال کشورمان در این دیدار به عنوان ناظر فدراسیون است و امر قضاوت را حسین پورکاشیان و محمد عشق‌دوست از داوران بین‌المللی کشورمان بر عهده دارند.

کاله مازندران که در کادر فنی آن بهروز عطایی، عباس برقی و محمد شریعتی حضور دارند بازیکنانی نظیر حمزه زرینی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور و حمید جعفری در ترکیب جای می‌گیرند.

در پیشگامان کویر یزد دیگر تیم موفق بخش خصوصی این رقابت‌ها که در رأس کادر فنی آن نام میرحسینی به چشم می‌آید بازیکنان باتجربه‌ای همانند مهران زارع و آرش صادقیانی که چند سال در ترکیب کاله توپ زدند به همراه محمد حسین زارع شاهی،  پائولو مارسلو، علی‌اصغر میرحسینی، حمید رضا سوسن آبادی، لئاندرو آراجو، علیرضا مباشری، مهدی مهدوی و سروش معصومی در آمادگی کامل برای بازی مقابل کاله مازندران به سر می‌برند.

تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال که تاکنون برای سومین بار صدرنشین آن جابه‌جا شده است، پس از پیکان تهران 36 امتیازی در رأس جدول، کاله مازندران با 11 پیروزی، پنج شکست و کسب 32 امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرده است.

پیشگامان کویر یزد نیز با تعداد پیروزی و شکستی مشابه با کاله و جمع‌آوری 29 امتیاز در رده چهارم جدول جا خوش کرده است.

انتهای پیام/86012/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول