اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش شدید

برف در عباس‌آباد خسارتی نداشت

خبرگزاری فارس: با وجود بارش شدید برف خسارتی در عباس‌آباد گزارش نشده است.

برف در عباس‌آباد خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، در پی سرمای شدیدی که از شب گذشته آغاز شده بود، امروز بارش برف همه شهرستان‌های غرب مازندران به ویژه عباس‌آباد را برای نخستین بار در سال جاری سفیدپوش کرد.

نخستین برف زمستانی امسال از امروز با شدت در عباس‌آباد در حال بارش بود که در بعد از ظهر رفته رفته از شدت بارش آن کاسته و به بارش باران تبدیل شد.

تاکنون به دلیل بارش برف خسارتی در این مناطق گزارش نشده و وضعیت ترافیکی شهرهای عباس‌آباد، سلمانشهر و کلارآباد نیز عادی است.

البته در ساعات اولیه امروز که بارش برف سنگین بود، عبور و مرور وسایل نقلیه به کندی صورت می‌گرفت و حتی در برخی محورها تصادفات جزیی را نیز در برداشته است که تلفات جانی نداشته است.

فرماندار عباس‌آباد در این باره به خبرنگار فارس گفت: بارش برف که از ساعات اولیه امروز در عباس‌آباد شروع شده بود مشکل خاصی را پدید نیاورده و حتی محور جنگلی کوهستانی عباس‌آباد به کلاردشت نیز باز است.

تقی خادمی خاطر نشان کرد: از مردم شریف عباس‌آباد به ویژه رانندگان تقاضا داریم با احتیاط بیشتری در معابر رفت و آمد کنند و در هنگام عبور و مرور از کنار عابران آهسته‌تر برانند تا رعایت حال آنان را نیز کرده باشند.

خادمی همچنین افزود: امروز نخستین بارش برف زمستانی، عباس‌آباد و مناطق مجاور آن را سفیدپوش کرد.

انتهای پیام/2296/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول