اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رفع محاصره روستای کوهستانی در مازندران از برف

خبرگزاری فارس: بعد از درج خبر فارس مبنی بر محاصره چهار روزه اهالی روستایی در منطقه چهاردانگه امروز باخبر شدیم که این محاصره با پاکسازی برف از سطح جاده به پایان رسید.

رفع محاصره روستای کوهستانی در مازندران از برف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه با تأیید این خبر و در ارتباط با آخرین اقدامات انجام شده برای رفع محاصره اهالی روستای مالخواست از برف و بوران شدید اظهار داشت: بازگشایی محور روستایی مالخواست ساری روز گذشته انجام شد.

وی تصریح کرد: دستگاه برف‌روبی که برای بازگشایی محور به روستای مالخواست اعزام شده بود در مسیر راه دچار مشکل فنی شده بود که مجبور به اعزام دستگاه برف‌روب دیگری شدیم.

بخشدار منطقه چهار دانگه ساری با اعلام مسدود بودن برخی محور روستایی در بخش چهاردانگه عنوان کرد: مسیر راه روستایی بالاده، میرافصل تاکنون مسدود بود و این محورها نیز در حال بازگشایی است.

این مسئول تأکید کرد: امکان تردد در برخی مسیرهای روستایی بدون زنجیر چرخ وجود ندارد.

امینی در مورد محور برف‌گیر سمنان به مازندران در محدوده روستای ایول گفت: به خاطر برف‌گیر بودن این مسیر اصلی، پرسنل راه و شهرسازی در مسیر حضور دارند.

گفتنی است، روستای مالخواست از حدود چهار روز پیش در محاصره برف قرار داشت و اهالی این روستا برای تردد در مواقع ضروری به ناچار باید حدود دو کیلومتر از مسیر روستایی را در سرمای جان‌سوز کوهستان با پای پیاده تردد کنند.

انتهای‌پیام/86004/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول