اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس صورت گرفت

آغاز ساخت نمازخانه آموزشگاه حضرت زهرا (س) لامرد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی ساخت نمازخانه آموزشگاه ابتدایی پسرانه حضرت زهرا (س) شهرستان لامرد آغاز شد.

آغاز ساخت نمازخانه آموزشگاه حضرت زهرا (س) لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، بعد از ظهر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس این استان و جمعی از مسئولان شهر لامرد مراسم کلنگ‌زنی ساخت نمازخانه آموزشگاه ابتدایی پسرانه حضرت زهرا (س) برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مدیر اداره آموزش و پرورش لامرد در سخنانی اظهار داشت: این نمازخانه توسط خیراندیش لامردی، حاج ابراهیم نوبخت ساخته می‌شود.

ابرهیم صفری افزود: نمازخانه آموزشگاه ابتدایی پسرانه حضرت زهرا (س) در زمینی به مساحت 120 متر مربع در دو طبقه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه آموزشگاه ابتدایی پسرانه حضرت زهرا (س) یکی از مدارس فعال در حوزه آموزشی و پرورشی است، گفت: از جمله فعالیت‌های موثر که در سطح این آموزشگاه انجام شده است موضوع هوشمندسازی تمام کلاس‌های درس از طریق مشارکت اولیا و مربیان است.

صفری اضافه کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی میان مربیان و اولیا این واحد آموزشی باعث تغییر رفتارهای علمی موثر در دانش‌آموزان شده است.

این مسئول با اشاره به ساخت نمازخانه در آموزشگاه ابتدایی پسرانه حضرت زهرا (س) توسط یکی از خیراندیشان لامردی بیان داشت: تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و اجتماعی در میان دانش‌آموزان و برگزاری مستمر نماز جماعت یکی از اقدامات ارزشمند این آموزشگاه در سه ماه نخست سال تحصیلی 91-92 بوده است.

به گزارش فارس، در حال حاضر بیش از 350 دانش‌آموز پسر در آموزشگاه ابتدایی حضرت زهرا (س) لامرد مشغول ادامه تحصیل هستند.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول