اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار شد

گسترش بوستان‌های محله‌ای در قم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن تاکید بر ایجاد فضای سبز در همه نقاط شهر گفت: شهرداری باید به گسترش بوستان‌های محله‌ای اهتمام داشته باشد.

گسترش بوستان‌های محله‌ای در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام سید ‌محمد آتش‌زر در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهر قم دارای موقعیت و جایگاه ویژه‌ای است و شرایط آب و هوایی آن نیز ایجاب می‌کند تا رسیدگی مناسب در خصوص مسائل شهری مد‌نظر قرار گیرد.

وی اذعان داشت:‌ توجه به موضوع فضای سبز در شهر اولویت بسیاری دارد و برخی تصور می‌کنند که چون قم شهر کویری است، نباید فضای سبز در آن وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد:‌ باید سیاست‌گذاری‌ها همراه با روش علمی باشد تا فضای سبز با اقلیم شهر قم ایجاد شود.

آتش‌زر با اشاره به مشکلات بودجه این سازمان عنوان داشت:‌ در این زمینه مشکلات بسیاری وجود داشت و باید هر منطقه شهری هزینه‌های فضای سبز را تأمین می‌کرد که در نهایت شورا به این تصمیم رسید که باید سازمان فضای سبز به عنوان یک سازمان سیاست‌گذار و ناظر فعالیت کرده و نظارت‌های آن هم عملی باشد.

وی بیان داشت: مردم امروز به زیبایی و فضای سبز اهمیت می‌دهند و شاید در گذشته نمی‌توانستیم از درختان محافظت کنیم ولی امروز خود مردم در نگهداری فضای سبز مشارکت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: در کاشت درختان باید دقت داشت که از درختانی استفاده شود که ریشه چند ساله داشته تا بتوانند به درستی رشد کرده و در ایجاد فضای سبز موثر باشند.

آتش‌زر ضمن تاکید بر ایجاد فضای سبز در همه نقاط شهر گفت: شهرداری فضاهای بدون استفاده را باید به بوستان تبدیل کرده و در گسترش بوستان‌های محله‌ای بکوشد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول