اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک وزرای کشور و آموزش و پرورش به شوراها

شوراهای آموزش و پرورش مهم‌ترین عنصر دوام فرهنگ عمومی جامعه است

خبرگزاری فارس: وزرای کشور و آموزش و پرورش در پیامی مشترک به مناسبت گرامی‌داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اعلام کردند، شوراهای آموزش و پرورش مهم‌ترین عنصر دوام و قوام فرهنگ عمومی، رشد و بالندگی جامعه است.

شوراهای آموزش و پرورش مهم‌ترین عنصر دوام فرهنگ عمومی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش سالیانه شورای آموزش و پرورش در محل پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهر کرمانشاه برگزار شد.

پیام مشترک مصطفی محمدنجار و حمیدرضا حاجی‌بابایی به مناسبت گرامی‌داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در این همایش قرائت شد.

در این پیام آمده است: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت در عرصه خطیر علم و فرهنگ را به خدمت‌گزاران خدوم و مخلص شهیدپرور ایران عطا فرمود. در هفته گرامی‌داشت شوراهای آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت و نقش این نهاد تربیتی عظیم به‌عنوان مهم‌ترین عنصر دوام و قوام فرهنگ عمومی و رشد و بالندگی جامعه که همانا رسالت پیامبران عظیم‌الشان و منویات مقام عظمای ولایت است، عزت،‌سربلندی، استقلال، خودباوری، رفاه، منزلت و کرامت فرزندان این مرز و بوم را برخاسته از جایگاه رفیع و خطیر آموزش و پرورش می‌دانیم و بر نقش و اهمیت آن صحه می‌گذاریم.

این پیام تصریح کرد: تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در 26 دیماه 1372 در مجلس شورای اسلامی، نویدبخش تحقق این رسالت عظیم و سرآغاز تحول اساسی در نظام و تربیت کشور در چارچوب تعالیم اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مسئولان و مردم، به‌ویژه خانواده‌ها در تحقق اهداف تعلیم و تربیت و به‌کارگیری خرد جمعی در تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم است تا با بهره‌گیری از همه منابع و امکانات در راستای ایجاد، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی زمینه‌های دستیابی به مراتبی از حیات طیبه میسر شود.

این پیام می‌افزاید: ضمن بزرگداشت هفته تشکیل شوراهای آموزش و پرورش امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از هم‌اندیشی فرهیختگان و صاحب‌نظران کشور و با حضور مستمر و موثر و همت مضاعف ائمه محترم جمعه، استانداران و فرمانداران و اراده جمعی همه اعضای شورا در سطح استان‌ها و مناطق و اتخاذ سیاست‌ها و راهبردهای اصولی و اجرای برنامه‌های اثرگذار دولت در این بخش مهم شاهد همراهی و مشارکت بیشتر مردم و مسئولان در تحقق تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش باشیم.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول