اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

مدارس دارای سیستم گرمایشی، شناسنامه‌دار شوند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان همدان گفت: شرکت گاز شناسنامه‌ای برای مدارس برخوردار از سیستم‌های گرمایشی مشخص کند، تا نسبت به رفع مشکل مدارس فاقد امنیت، بتوان اقدام کند.

مدارس دارای سیستم گرمایشی، شناسنامه‌دار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی مظاهری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به مدارس هیئت امنایی اظهار کرد: با افزایش مدارس خاص می‌توان رقابتی سازنده ایجاد کرد که مدارس هیئت ‌امنایی نیز در این راستا قرار دارند.

وی تصریح کرد: برای افزایش کیفیت آموزش تصمیم بر این شد که با خاص شدن مدرسه حر ریاحی بتوان از ظرفیت مدرسه استفاده کرد که این می‌تواند، در ارتقای کیفیت آموزش مؤثر باشد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان همدان در ادامه با اشاره به سیستم‌های گرمایشی خاطرنشان کرد: شرکت گاز شناسنامه‌ای برای مدارس دارای سیستم‌های گرمایشی مشخص کند، تا نسبت به رفع مشکل مدارسی که دارای امنیت نیستند، بتوان اقدام کند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان همدان نیز گفت: دبیرستان حر ریاحی با درخواست والدین دانش‌آموزان خواستار هیئت امنایی شدن است که با رضایت اعضای شورا این مدرسه هیئت امنایی می‌شود.

محمود کتابی با بیان اینکه این مدرسه دارای 680 دانش‌آموز است، افزود: این مدرسه دارای 20 کلاس آموزشی است که از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است که شرایط هیئت امنایی شدن را دارد.

وی با اشاره به هفته شوراها خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت هفته گرامیداشت نیز با حضور مدیران نواحی یک و 2 و قهاوند در کانون مهدیه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان همدان اضافه کرد: در سال گذشته 121 مصوبه در شورای آموزش و پرورش داشتیم که 118 مصوبه اجرایی شد که نشان از تحقق 98 درصدی دارد.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول