اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز سامد هرمزگان:

سامانه مردمی سامد جامع‌تر شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز سامد هرمزگان گفت: برای اجرای مطلوب طرح سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) پذیرای اندیشه‌های ناب صاحبنظران در راستای جامعیت بیشتر است.

سامانه مردمی سامد جامع‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس عبدالرضا محمدی طی نشستی اظهار داشت: سامد سامانه‌ای است که از طریق شماره تلفن 111، درخواست‌ها و شکایات، پیشنهادات اعلام و این اطلاعات توسط اپراتورها در سیستم درج و به ادارات مربوطه توسط سامانه مذکور ارسال می‌شود.

وی افزود: با اجرای این پروژه ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت رسیدگی به شکایات، پیشنهادها و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی، نظارت مستمر بر حسن  اجرای امور، وظایف و اختیارات دستگاه‌ها در فرآیند سامانه سامد، به حداقل رساندن  فاصله زمان ثبت گزارش تا پیگیری و حصول نتیجه در این امر می‌شود.

مدیر مرکز سامد هرمزگان ادامه داد: امکان طرح مشکلات و یا درخواست‌ها در سراسر کشور و امکان پیگیری آن در هر زمان و از هر مکان، هدایت وکنترل درخواست‌ها، مراجعات و اطلاع‌رسانی به موقع در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم، مکانیزه نمودن و متمرکز شدن سیستم رسیدگی به شکایات در سطوح مختلف اجرایی کشور، ایجاد یک منبع اطلاعاتی جامع از تمام درخواست‌ها و مشکلات گردآوری شده مردم، تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوط ، افزایش رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی و تحقق شعار مهرورزی  و عدالت گستری از جمله تأثیراتی است که بعد از افتتاح سامد برای ارتباط برقرار شدن بین مردم و مسئولان می‌شود.

وی نامه‌های ثبت شده در سامد هرمزگان را در دور سفر چهارم ریاست جمهوری حدود 205 هزار نامه اعلام کرد.

محمدی اضافه کرد:‌ یکی از کارهای مهمی که در راستای خدمات رسانی به مردم شریف استان در دولت نهم و دهم محقق شده اجرای طرح سامد است که با احصا مسائل و مشکلات شهروندان از طریق تلفن و انعکاس مستقیم به مدیران ادارات ذی‌ربط گامی مهم در راستای رفع و برطرف شدن مشکلات مطروحه در اسرع وقت برداشته شده است.

وی همچنین تصریح کرد: انجام این مهم رضایت هم استانیان را در برداشته و این امر باعث شده که مجموعه دست اندرکاران طرح سامد با برنامه‌ریزی منسجم‌تر و بهره‌گیری از خرد جمعی و اتکا بر تجارب به دست آمده در جریان اجرای طرح مذکور با قوت بیشتری مشکلات را مورد پایش قرارداده و زمینه پاسخگویی مسولان در راستای رفع مشکلات را فراهم آوردند.

انتهای پیام/88007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول