اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

وهابیون به دنبال القای شبهات بر روی کودکان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایرانشهر گفت: امروز با شبهات زیادی از جانب سلفی‌ها و وهابیون روبه‌رو هستیم زیرا آن‌ها با استفاده از روش‌های خاصی به دنبال القای شبهات از دوران کودکی هستند و منتظر پاسخ نیز نمی‌مانند.

وهابیون به دنبال القای شبهات بر روی کودکان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد طاووسی امشب در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی اظهار کرد: ایرانشهر از جمله شهرهای مهم استان سیستان و بلوچستان بوده و به ولایت‌مداری شهره است زیرا در دوران ستم‌شاهی میزبان مقام معظم رهبری در زمان تبعید بوده است.

وی افزود: با توجه به اکثریت اهل تسنن در ایرانشهر و حنفی مذهب بودن آن‌ها، وهابیون و سلفی‌ها به شدت فعالیت کرده و تأثیرات خود را می‌گذارند و فعالیت آن‌ها در دانشگاه و مراکز آموزشی احساس می‌شود.

شبهه‌افکنی وهابیون با استفاده از جاذبه‌های مختلف

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به شبهه‌افکنی وهابیون و سلفی‌ها خاطرنشان کرد: آن‌ها با استفاده از جاذبه‌های خود سعی می‌کنند در میان اساتید و دانشجویان نفوذ کنند اما در عین حال وحدت خوبی میان شیعه و سنی برقرار است.

وی ادامه داد: مردم ایرانشهر با شبهات زیادی از سوی سلفی‌ها و وهابیون روبه‌رو هستند زیرا آن‌ها با استفاده از روش‌های خاصی به دنبال القای شبهات از دوران کودکی هستند و منتظر پاسخ نمی‌مانند.

ضرورت حمایت مراجع از حوزه‌های علمیه مناطق سنی‌نشین

طاووسی با بیان اینکه با توجه به حساسیت شهرهای مرزی از جمله ایرانشهر خواستار حمایت مراجع تقلید و علما از شیعیان این شهر شد و گفت: ارتباط مردم ایرانشهر با کشورهای خارجی بر حساسیت موضوع می‌افزاید.

انتهای پیام/78004/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول