اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق آموزش ابتدایی جیرفت:

مدیران همکاری خوبی در طرح تحول بنیادین داشتند

خبرگزاری فارس: معاون سابق ابتدایی اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: مدیران مدارس جیرفت با راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی با کمترین امکانات خود نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشتند.

مدیران همکاری خوبی در طرح تحول بنیادین داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مریم مظاهری ظهر امروز در آیین معارفه معاون جدید ابتدایی آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: این مدت مدیریت درس‌های زیادی برای من داشت و از مدیران مدارس به ویژه مدیران مجتمع‌هایی روستایی درس اخلاق گرفتم و با راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی آن‌ها با کمترین امکانات خود نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشتند.

وی افزود: این مدیران مشکلات تجهیزات را خودشان حل و با دست خالی موانع کار را رفع می‌کردند، از سعه‌صدر و همکاری آن‌ها تشکر می‌کنم.

مهری طیاری معاون جدید ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز گفت: امیدوارم بتوانم در تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری در اجرایی شدن سند تحول بنیادین موفق باشم و کشتی تعلیم و تربیت را در این دریای پرتلاطم فعلی به ساحل برسانیم.

وی تصریح کرد: هر جایگاهی محاسن و معایبی دارد که این کاستی‌ها با همکاران برطرف می‌شود و امیدوارم بتوانیم در این راستا گام‌های موثر و مثبتی برداریم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جیرفت نیز در این آیین اظهار داشت: جلسه ستاد دهه فجر مدیریت آموزش و پرورش برگزار و بخشنامه‌های آن به مدارس ارسال می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری آیین‌های ایام مبارکه دهه فجر ستادهای دهه فجر در مدارس با حضور شاکله اصلی آموزشگاه‌ها تشکیل شوند و بر اساس روزشماری که برای مدارس فرستاده می‌شود، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام شود.

عبدالمجید سالاری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار داشت: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری می‌کنیم و هر کس در مسئولیتی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش فارس در این آیین از تلاش‌های مریم مظاهری تقدیر و مهری طیاری به عنوان معاون ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت معرفی شد.

انتهای پیام/80002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول