اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواستار شد

برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواستار برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان شد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در مجمع هیئت‌های اسکی استان کردستان که با حضور رئیس فدراسیون اسکی در سنندج برگزار شد از آغاز بکار فعالیت پیست اسکی بیجار در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد:‌ بهره‌برداری از این پیست اسکی ظرفیت مناسبی برای توسعه و تقویت بیش از پیش این رشته ورزشی با توجه به مهیا بودن بسترهای لازم در این استان است.

وی برگزاری مسابقات بین‌المللی در این استان را زمینه‌ای برای توسعه بیش از پیش اسکی استان دانست و ابراز امیدواری کرد با آغاز بکار پیست اسکی بیجار و حمایت فدراسیون این مهم محقق شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواستار حمایت بیش از پیش فدراسیون از هیئت‌ اسکی استان شد و گفت: ‌با توجه به بالا بودن هزینه‌های خرید تجهیزات این رشته ورزشی حمایت فدراسیون می‌تواند نقش بسزایی در تشویق و ترغیب فعالان این عرصه باشد.

تیشه‌گران با اشاره به اینکه اسکیت استان در بحث نرم‌افزاری رشد خوبی داشته است، بیان کرد: امیدواریم با حمایت‌های فدراسیون و جذب اسپانسرهای قوی در بحث سخت‌افزاری هم شاهد رشد و توسعه ورزش اسکی در کردستان باشیم.

وی تعامل و ارتباط بیش از پیش هیئت‌ها با فدراسیون اسکی را زمینه‌ساز رفع مشکلات و توسعه ورزش اسکی استان در بعد همگانی و قهرمانی دانست و بر آن تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های فدراسیون و برنامه‌ریزی مناسب هیئت اسکیت استان در آینده نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران توانمند استان در عرصه‌های مختلف ملی و جهانی باشیم.

روسای هیت‌های اسکی شهرستان‌های تابعه استان نیز در این جلسه با بیان پاره‌ای از خواسته‌ها و مشکلات خود خواستار حمایت بیش از پیش فدراسیون اسکی از این رشته ورزشی در استان شدند.

گفتنی است؛ پیست اسکی نسار بیجار بر روی دامنه کوه نسار در بیجار استان کردستان قرار دارد و برای ورزش اسکی تنظیم شده ‌است و جزو پنج تفریحگاه مهم این استان کوهستانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/79002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول