اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل هرمزگان خواستار شد

برخورد با احتکار زمین در کیش/ لزوم بروز رسانی قراردادها در کیش

خبرگزاری فارس: بازرس کل هرمزگان و مشاور رئیس سازمان بازرسی کشور خواستار "به روز رسانی قراردادها و برخورد با احتکار زمین" در جزیره کیش شد.

برخورد با احتکار زمین در کیش/ لزوم بروز رسانی قراردادها در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، عباس مومن‌آبادی امروز در ادامه بازدید و حضور خود در جزایر در جمع مدیران اجرایی منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جزیره کیش یکی از مناطق امن، سالم، زیبا و الگوی کشور است، افزود: یکی از اهداف ایجاد منطقه آزاد کیش توسعه گردشگری بود و لذا ترغیب مردم برای سفر به این جزیره و جلوگیری از خروج ارز به خارج کشور ضروری است.

مومن‌آبادی زیباسازی و توسعه همه جانبه کیش و توجه به زیرساخت‌ها را مورد تاکید قرار داد و ضمن قدردانی از مدیران منطقه به دلیل تلاش‌های صورت گرفته و فعالیت‌های عمرانی در حال اجرا گفت: متناسب با توسعه، باید زیرساختهای آن نیز فراهم شود.

وی یادآور شد: توسعه و تعریض جاده ساحلی، ساماندهی مکانی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی و خاکبرداری‌های ساختمانی، بازیافت علمی زباله‌ها برای کاهش آلودگی‌های بهداشتی و زیست محیطی، مدیریت  و آزادسازی حریم در 60 متری دریا چهره شهر را عوض می‌کند و همه بخش‌های مرتبط باید با منطقه آزاد همراهی و همکاری کنند.

وی خواستار به روزرسانی قراردادها و برخورد با احتکار زمین در جزیره شد و بر ضرورت افزایش ضریب امنیتی کیش تاکید کرد.

مومن‌آبادی همچنین به بازدید خود از عملیات اجرایی پروژه مصلی کیش اشاره و از اعتبار اختصاص یافته برای احداث مصلی، خیابان‌ها و فضای پیرامون آن توسط مدیر عامل منطقه آزاد کیش قدردانی و خواستار تسریع روند اجرای آن شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موادی از قانون ارتقا سلامت اداری و مقابله با فساد اظهار داشت: در این قانون برشفاف‌سازی فعالیت‌ها، افزایش پاسخگویی به ارباب رجوع و حفظ حقوق بیت‌المال و مردم تاکید شده است.

وی افزود: برقراری نظام شایسته سالاری، بهبود و تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی در رفتار سازمانی و شغلی کارکنان، در قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد مورد تاکید قرار گرفته است.

بازرس کل استان هرمزگان با تشریح عوامل اصلی بروز فساد اداری و راهکارهای مقابله با آن گفت: نظارت درون سازمانی وظیفه مدیران است.

*لزوم تشکیل شورای نظارت درون سازمان در منطقه آزاد کیش

وی تشکیل شورای نظارتی درون سازمانی در منطقه آزاد کیش را مورد تأکید قرار و از تدوین آیین‌نامه سنجش شاخص سلامت اداری در دستگاه‌ها خبر داد.

مومن‌‌آبادی با بیان اینکه نظارت جدی بر بخش‌هایی که پاسخگوی مطالبات مردم هستند، بسیار ضروری است، گفت: وظیفه دستگاه‌ها تلاش برای افزایش رضایتمندی مردم و خدمت بی‌منت به آن‌ها است.

انتهای پیام/88003/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول