اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی امید کیش:

نماینده کیش در لیگ کشوری چهار فینال دیگر پیش رو دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید کیش به عنوان نماینده این جزیره در لیگ فوتبال کشور گفت: شاگردانمان چهار بازی سخت فینال گونه دیگر را در پیش روی دارند.

نماینده کیش در لیگ کشوری چهار فینال دیگر پیش رو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش هفته نخست از دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در شرایطی پایان یافت که نماینده فوتبال این جزیره در شهر دیلم ضمن ارائه یک بازی فکورانه با غافلگیر کردن بازیکنان و تماشاگران دیلمی به یک برد پرگل دست یافت.

سرمربی امید کیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این جزیره ضمن ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده اظهار داشت: برای کسب پیروزی به دیلم رفتیم و خیلی خوب می‌دانستیم که تیم هما با انگیزه‌ای مضاعف رو در روی ما قرار خواهد گرفت چرا که شرایط جدول رده بندی به گونه‌ای بود که دیلمی‌ها برای ماندن در کورس رقابت با سایر تیم‌ها چاره‌ای جز این تفکر نداشتند.

به گفته حسنعلی‌ شاهمردایان کسب سه امتیاز حساس در شرایطی به دست آمد که نماینده فوتبال استان بوشهر برای کسب سه امتیاز این بازی اشتیاق فراوانی داشت و در تعطیلات نیم فصل بازیکنان جدیدی را نیز جذب کرده بود اما درخشش خیره کننده بازیکنان جوان امید کیش کار خود را کرد و سه امتیاز حیاتی و حساس را به اندوخته‌های این تیم صدرنشین اضافه کرد.

شاهمرادیان ادامه داد: در تعطلات 21 روزه نیم فصل با یک برنامه‌ریزی خوب پیش رفتیم و همان گونه که انتظار داشتم بازیکنان پس از سپری کردن نیم فصلی پرفشار اکنون به هارمونی لازم رسیده و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه مسابقات به روند صعودی خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به نوع نمایش دو تیم در این بازی تصریح کرد: در نیمه اول میزبان با حمایت بسیار خوب هواداران خودی بازی را هجومی آغاز کرد اما در ادامه بازیکنان ما نبض بازی را در اختیار گرفتند و با ارائه یک بازی منطقی نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندیم.

سرمربی امید کیش در ادامه گفت: نیمه دوم با شناختی که در 45 دقیقه اول از حریف به دست آوردیم کار را شروع کردیم و موفق شدیم با استفاده از نقاط ضعف حریف به گل برتری برسیم و به نوعی استرس را به این تیم تزریق کنیم و البته ناصر سالاری بازیکن پر تجربه ما خیلی خوب کار خود را انجام داد و میانه میدان را از هافبک‌های همای دیلم گرفت.

شاهمرادیان در پایان تأکید کرد: این پایان کار ما نخواهد بود چرا که تا پایان دور نخست این مسابقات 4 بازی حیاتی دیگر پیش رو داریم و هفته آینده باید در ماهشهر مقابل تیم قدرتمند شهرداری قرار بگیریم و تلاش خواهیم کرد که با ادامه همین روند به مرحله نهایی مسابقات صعود کنیم.

یادآور می‌شود تیم فوتبال امید کیش با سه گل ناصر سالاری، امین مردانی و ایمان رئیسی نسب نماینده فوتبال بوشهر را شکست داد و با کسب 17 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه هشتم لیگ یاد شده قرار گرفت.

انتهای پیام/88003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول