اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به دلیل رفتار سازمان کیش در مورد مدیر آموزش و پرورش

نمایندگان هرمزگان به رئیس جمهور تذکر دادند

خبرگزاری فارس: اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان امروز در نطقی که از تریبون جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد در تذکری به رئیس جمهور اقدام مدیرعامل سازمان کیش را «شتاب زده، غیرمنطقی و غیرمتعارف» خوانده و هشدار دادند.

نمایندگان هرمزگان به رئیس جمهور تذکر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان هرمزگان، آشوری، هاشمی، جراره، جباری و آرامی به رئیس جمهور پیرامون اقدام شتابزده، غیرمنطقی و غیرمتعارف مدیرعامل منطقه آزاد کیش در زمینه برکناری رئیس آموزش و پرورش و انتصاب فردی «‌ بازنشسته از نیروی انتظامی و بی‌حرمتی به جامعه فرهیختگان » تذکر داده و خواستار هماهنگی بیشتر بخش‌های دولتی با یکدیگر در این قبیل اقدامات شدند.

همچنین این نمایندگان خواستار ایجاد شرایط لازم برای برگزاری مطلوب و منظم امتحانات دانش‌آموزان و رفع نگرانی‌ خانواده‌های ساکن در این جزیره شدند.

طی روزهای اخیر مسئولان سازمان منطقه‌ آزاد کیش آنطور که گفته‌اند طبق مصوبه 112 قانون برنامه پنجم توسعه، دست به برکناری مدیر آموزش و پرورش این شهر که تا قبل از آن تحت مدیریت کل آموزش و پرورش هرمزگان اداره می‌شد، زدند.

همچنین مقامات اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز طی واکنش‌هایی بارها تأکید کرده‌اند که سازوکارهای لازم و اجرایی این مصوبه مهیا نشده و این عمل سازمان منطقه آزاد کیش را غیرکارشناسی ارزیابی کرده‌اند.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول