اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

امور خدماتی شهرداری به پیمانکاران دارای صلاحیت واگذار شود

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد در ارتباط با واگذاری امور خدماتی به بخش خصوصی گفت: امور خدماتی شهرداری به پیمانکاران دارای صلاحیت واگذار شود.

امور خدماتی شهرداری به پیمانکاران دارای صلاحیت واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان لحظاتی پیش در دیدار مسئولان واحد خدمات شهری با بیان این‌که نهادهای دولتی مکلف به واگذاری امور خدماتی به بخش‌های خصوصی هستند، اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که کارها به پیمانکاران دارای صلاحیت واگذار شود.

شهردار فرون‌آباد تصریح کرد: واگذار کردن مدیریت و نگهداری بخشی از فعالیت‌های شهرداری به پیمانکار گامی در راستای وارد کردن بخش خصوصی در امور خدماتی است که اگر نتیجه بخش باشد می‌توان آن را در سایر فعالیت‌های شهرداری نیز تسری داد.

وی در ادامه حقوق شهروندی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مردمان با فرهنگ و آگاه ما از خادمین خود، کار عملی با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی می‌خواهند و رفتاری را که ما نسبت به آنان اعمال می‌کنیم نشانه میزان توجه ما به حقوق همشهریان است و باید در این راستا تمامی تلاش خویش را به‌کار گیریم که با یاری شهروندان، نام شهر فرون‌آباد را زنده نگه‌داشته تا همگان از آن به عنوان یکی از شهرهای رو به رشد، یاد کنند.

شهردار فرون‌آباد در پایان ضمن ابراز رضایت‌مندی از تعامل بسیار خوب با شورای اسلامی شهر گفت: سعی داریم در مجموعه شهرداری با استفاده از تخصص و تجربه موجود و هم فکری مدیران استان و متخصصان، در جهت جلب رضایت و اعتماد شهروندان گام برداریم. 

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول