اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آمادگی در برابر بحران‌های احتمالی فصل زمستان

3 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در کردستان توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع 3 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در نواحی مرزی استان به منظور آمادگی در برابر بحران‌های احتمالی فصل زمستان خبر داد.

3 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در کردستان توزیع شد

فریدون یاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان کردستان در انتهای خط لوله انتقال گاز و برودت هوا در فصل زمستان و احتمال افت فشار یا قطعی گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای تامین سوخت جایگزین خانوارهای استان به‌ویژه شهرستان‌های مریوان، بانه، سقز و کامیاران بیش از 3 میلیون لیتر نفت سفید و نفت‌گاز در این نواحی توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی این نواحی نسبت به اطلاع‌رسانی به همشهریان از طریق جراید و نصب بنر ، برگزاری جلسات با فرمانداران و بخشداران مربوطه این نواحی، آماده کردن تأسیسات گاز مایع و فروشندگی‌های سیار، فعال کردن فروشندگی‌های نفت سفید شهری غیر فعال، استفاده از نفتکش‌های تدارکاتی با بستن نازل و توزیع نفت سفید در محلات فاقد گاز انجام شده است.

وی همچنین ذخیره‌سازی فرآورده در تاسیسات انبار راکد سقز با توجه به شرایط خاص این شهرستان، ساماندهی کلیه وانت نفتکش‌های سطح منطقه توسط رؤسای نواحی، بازدید بازرسان ویژه منطقه از فروشندگی‌های شهری و روستایی، مکاتبه با شرکت‌های گاز مایع برای تامین سیلندر و ریگلاتور برای شهروندان در زمان قطعی گاز و  غیره را از جمله دیگر اقداماتی دانست که در راستای تأمین سوخت جایگزین خانوارها و مصرف‌کنندگان در صورت قطعی گاز صورت پذیرفته است.

مدیر پخش منطقه کردستان با تأکید بر هماهنگی و همکاری تمام رؤسای نواحی با فرمانداران برای آمادگی مسئولان محلی در زمان قطع گاز بر تکریم ارباب رجوع و تمام ذینفعان مراجعه کننده به شرکت تأکید کرد و افزود: سوخت تمامی روستاهای صعب‌العبور استان تامین و ذخیره‌سازی کافی نیز در مخازن انبارهای نفت منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/79007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول