اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه تاکید کرد

لزوم احیای بازی‌های بومی و محلی مناطق روستایی تربت‌حیدریه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تربت حیدریه خواستار احیای بازی‌های بومی و محلی مناطق روستایی این شهرستان شد.

لزوم احیای بازی‌های بومی و محلی مناطق روستایی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن فتحی‌نیا ظهر امروز در جلسه کارگروه شورای هماهنگی توسعه روستایی شهرستان تربت‌حیدریه، با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه، به‌ویژه در روستاها، اظهار کرد: پویاسازی ارزش‌های اجتماعی در راستای شکل‌گیری هویت جوامع روستایی، از اقدامات مؤثر در این حوزه به شمار می‌رود.

وی افزود: احیای بازی‌های بومی و محلی مناطق مختلف روستایی و شهری می‌تواند در افزایش نشاط اجتماعی و ایجاد امید در جامعه به ویژه نسل جوان تاثیر بسزایی داشته باشد.

معاون استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بررسی مسائل و مشکلات روستاهای فرزق –  بنهنگ –  مزجرد –  بیسقفیزن –  اومی و شیخ ابوالقاسم از توابع بخش مرکزی، از تمامی مسئولان شهرستان خواست تا با تلاش همه جانبه و پیگیری‌های جدی، به حل مشکلات این روستاها بپردازند.

فتحی‌نیا با اشاره به نقش تعیین کننده شوراها و دهیاران در عمران روستاها، عنوان کرد: پیش نیاز تحقق پروژه‌های عمرانی در این بخش، تعامل سازنده بین ادارات مربوطه و دهیاران و شوراهای اسلامی است.

فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه با تاکید بر ضرورت احیای کشاورزی پر رونق بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در روستاهای منطقه، عنوان کرد: مدیریت بهینه منابع آبی شهرستان، بر سرعت روند افزایش تولیدات کشاورزی روستایی در سطح شهرستان تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/70009/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول