اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان خبر داد

ثبت 22 شرکت خدماتی در شهرک‌های صنعتی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی 22 شرکت خدماتی در شهرک‌های صنعتی موجود در سطح استان ثبت شده است.

ثبت 22 شرکت خدماتی در شهرک‌های صنعتی اصفهان

سعادت بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در راستای اجرای این اصل و پیاده‌سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی از ابتدای امسال ثبت شرکت‌های خدماتی در این شهرک‌ها در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع این شرکت از ابتدای امسال درصدد ثبت 27 شرکت خدماتی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به تعداد شهرک‌های خدماتی ثبت شده در این شهرک‌ها تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 22 شرکت خدماتی در شهرک‌های صنعتی موجود در سطح استان در اداره ثبت اسناد و املاک استان ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم که تا پایان امسال هفت شرکت خدماتی دیگر نیز در شهرک‌های صنعتی استان ثبت شود، ادامه داد: پس از برگزاری مجمع عمومی در شهرک‌های صنعتی و انجام مراحل ثبتی در اداره ثبت شرکت‌ها شهرک‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

بهرامی با اشاره به اینکه همچنین پس از انجام این اقدامات تمام امور مرتبط با شهرک بر عهده شرکت خدماتی تاسیس شده قرار می‌گیرد، تاکید کرد: کاهش تصدی‌گری دولت در موارد غیر‌ضروری صنعتی و ایجاد زمینه حضور حقیقی بخش خصوصی در عرصه اقتصاد کشور از مهم‌ترین اهداف ثبت شرکت‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول