اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

فاز سوم شهرک صنعتی محمودآباد قم عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: با وجود تحریم‌های دشمنان و با حمایت و استقبال گسترده سرمایه‌گذاران توسعه مجدد شهرک صنعتی محمودآباد در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قم قرار گرفت.

فاز سوم شهرک صنعتی محمودآباد قم عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی گفت: خوشبختانه با وجود فشارهای مختلف به بخش صنعت توسط بیگانگان شاهد استقبال سرمایه‌گذاران و صنعتگران برای حضور در شهرک‌های صنعتی قم هستیم و نیاز به توسعه شهرک‌های صنعتی استان به شدت احساس می‌شود.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی استان قم با توجه به نوپا بودن آنها، برخورداری از زیرساخت‌هایی مناسب‌تر نسبت به سایر شهرک‌های صنعتی و قرار دادن واحدهای صنعتی نوین در آنها جذابیت‌ها و مزایای ویژه‌ای را به وجود آورده است که نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد:‌ طی چند سال اخیر با توجه به حجم استقبال از شهرک‌های صنعتی استان فاز توسعه‌ای شهرک‌های صنعتی استان و همچنین ایجاد شهرک‌های جدید را در دستور کار خود قرار دادیم ولی در کمتر از دو سال برنامه‌ریزی برای توسعه مجدد برخی از شهرک‌های صنعتی را آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی محمودآباد قم طی سال‌های اخیر شاهد رونق قابل توجهی بوده است گفت: فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد به مساحت 150 هکتار در کمتر از دو سال آماده و در اختیار متقاضیان قرار گرفت و با توجه به حجم استقبال سرمایه‌گذاران امروز نیاز به توسعه مجدد آن احساس می‌شود.

فرشچی بیان داشت: این شرکت هم‌اکنون در آستانه انتخاب مشاور برای مطالعه مرحله اول و دوم احداث فاز سوم شهرک صنعتی محمودآباد است تا بتواند زمینه حضور و استقرار گسترده صنعتگران و سرمایه‌گذاران در استان قم را فراهم سازد.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول