اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قیروکارزین خبر داد

واگذاری زمین در شهرک صنعتی قیروکارزین

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قیروکارزین گفت: به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی قیروکارزین زمین واگذار می‌شود.

واگذاری زمین در شهرک صنعتی قیروکارزین

عبدالرضا خاتمی امروز در حاشیه برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی قیروکارزین که با حضور تعدادی از صنعتگران و سرمایه‌گذاران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: سرمایه‌گذاری اساس تولید است و در واقع انتخاب تولید ملی به عنوان شعار محوری امسال توسط مقام معظم رهبری ضرورت تلاش تمام مسئولان و مردم برای تحقق اهداف این شعار در کشور را گوشزد می‌کند.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف تولید ملی باید بستر سازی‌های مناسب آن صورت گیرد، خاطرنشان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های  فرهنگی، اجتماعی، اداری و فیزیکی نیازمند یک اراده عمومی همراه با تلاش، همت و جدیت است تا ضمن ایجاد اشتغال و پویایی اقتصاد کشور به اهداف بلند خود در این زمینه دست یابیم.

خاتمی با تاکید بر سرمایه‌گذاری و حمایت از صنعتگران افزود: باید با نگاهی مثبت و با کار و فعالیت هر کس در حوزه کاری خود ضمن ارزیابی تخصص و توانایی افراد و محاسبه صرفه اقتصادی کار با ارائه مشاوره و کمک و حمایت در زمینه اعطای تسهیلات به توسعه سرمایه‌گذاری و شتاب روند تولید در کشور کمک کنیم.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در تولید باعث شکوفایی اقتصاد کشور، از بین رفتن معضل بیکاری و غلبه بر تحریم‌های اقتصادی دشمنان می‌شود و مسئولان باید با کار و تلاش زمینه حضور سرمایه‌ها در تولید را فراهم کنند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه شهرک صنعتی قیروکارزین آماده واگذاری زمین و اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، تصریح کرد: قیروکارزین با توجه به ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف مکان مناسبی برای فعالیت صنعتگران و سرمایه‌گذاری بوده و شهرک صنعتی این شهرستان با فراهم آوردن امکانات زیرساختی لازم پذیرای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

به گزارش فارس، در این جلسه موانع و مشکلات فعالیت صنعتگران و شرایط و امکانات شهرک صنعتی قیروکارزین مورد بررسی قرار گرفت و در مورد شتاب بخشیدن به روند سرمایه‌گذاری و تولید در این شهرستان بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/2448/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول