اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی:

پارس‌جنوبی بهترین نمود توان فنی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی گفت: در بازدیدی که از پارس‌جنوبی داشتیم مشاهده کردیم که این منطقه بهترین نمود و نمایش توانایی فنی ایران است.

پارس‌جنوبی بهترین نمود توان فنی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، «بالاسوبر اما نیام مورالی» ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: دستاورد فنی ایران در این منطقه نشان می‎دهد که ایران می‎تواند در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه هر ایرانی که از این منطقه بازدید کند به ظرفیت، توان فنی و اقتصادی ایران پی می‎برد، ادامه داد: من منطقه‌ای مشابه در برخی کشورهای آسیایی دیده‎ام ولی آنچه در بوشهر مشاهده کردم احساس مسئولیتی است که در قبال جوامع محلی دارند که در هر جایی کمتر می‎توان دید.

مورالی اضافه کرد: حس مسئولیت اجتماعی از سوی شرکت‎ها و سازمان‎ها چیزی است که سازمان ملل متحد به طور مرتب راجع به آن کار می‎کند و خود سازمان علاقه‎مند است و پیگیری می‎کند که این موضوع در پارس‌جنوبی به وضوح مشاهده می‎شود.

وی تصریح کرد: ای کاش دبیرکل سازمان ملل در بازدیدی که از ایران داشت سری به پارس‌جنوبی می‎زد و از دستاوردهای مختلف این منطقه بازدید می‎کرد.

معاون نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی یادآور شد: فعالیت‎ها در مرکز بهداشتی بسیار عالی و مطلوب است و در بازدیدی که از مرکز داشتیم در مقایسه با کشور هندوستان بسیار عالی است چرا که سطح نظافت و آراستگی مطلوب است و خدمات به صورت رایگان ارائه می‎شود.

مورالی با بیان اینکه این نوع فعالیت‎ها موجب می‎شود شتاب توسعه ایران بیشتر شود، گفت: شاخص توسعه انسانی در سازمان ملل براساس سلامت، درآمد و سطح آموزش سنجیده می‎شود که در ایران این شاخصه‎ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه این بازدید برای تداوم همکاری است، خاطرنشان کرد: آنچه در این بازدید صورت خواهد گرفت انعقاد بیانیه مشترک بین پارس‌جنوبی، وزارت بهداشت به نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نماینده عمران سازمان ملل است که بتوانیم برای توسعه همکاری و فعالیت بیشتری داشته باشیم.

مورالی گفت: می‎توان به تحریم‎ها علیه ایران از جنبه مثبت نگاه کرد و این تحریم‎ها می‎تواند ایران را در زمینه‎های مختلف به خودکفایی برساند هرچند در زمینه دارو و اعتبارات بانکی برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی از استقبال گرم ایرانیان در سفر به مناطق مختلف تشکر کرد و افزود: فرهنگ ایران بسیار بالا و غنی است و من به این فرهنگ بسیار افتخار می‎کنم و خوشحالم که ایران را به عنوان محل کارم انتخاب کرده‎ام.

انتهای پیام/66007/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول