اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور

داماش در اندیشه طلسم‌شکنی مقابل سایپا است

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال داماش گیلان میزبان تیم فوتبال سایپای البرز می‌شود تا در مقابل این تیم طلسم‌شکنی کند.

داماش در اندیشه طلسم‌شکنی مقابل سایپا است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و سایپای البرز از ساعت 15:30 دقیقه عصر فردا یکشنبه 24 دی ماه جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

داماشی‌ها که سه روز پیش در شیراز با غلبه بر فجرسپاسی به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه یافته‌اند اکنون از روحیه مطلوبی در آستانه بازی با سایپا برخوردار هستند.

فرصت کم ریکاوری و خستگی بازیکنان پس از یک جدال 120 دقیقه‌ای در شیراز و نیز وجود چند مصدوم از جمله رودباریان، حاجتی و چاوشی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمربی داماش برای مقابله با سایپا است.

سایپا نیز حریف آسانی برای داماش محسوب نمی‌شود به‌ویژه اینکه سه دیدار قبلی سایپا در مقابل داماش در دو دوره اخیر لیگ برتر با برتری سایپا به پایان رسیده بود و این تیم به نوعی گربه سیاه داماش محسوب می‌شود از این رو انگیزه داماشی‌ها برای طلسم‌شکنی در برابر سایپا بر جذابیت‌ و دیدنی‌های این مصاف می‌افزاید.  

داماش با هدایت حمید درخشان تا قبل از این دیدار با کسب 23 از 19 بازی گذشته خود در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و سایپای البرز نیز با سرمربیگری مجتبی تقوی تا پایان هفته بیستم با اندوختن 28 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها است.

دیدار رفت این دو تیم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در کرج با دو گل به سود سایپای البرز به پایان رسیده بود.

به گزارش فارس، دیدار داماش و سایپا را رضا کرمانشاهی با کمک‌های علیرضا ایلدروم و مهدی عالی‌قدر داوری می‌کند.

انتهای پیام/84001/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول