اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

نقش بانوان در به ثمر رسیدن موفقیت‌های انقلاب ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم با تاکید بر اینکه قش بانوان در به ثمر رسیدن موفقیت‌های انقلاب ستودنی است، گفت: بخشی از موفقیت‌های ما در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی مدیون همراهی و ایثار بانوان است.

نقش بانوان در به ثمر رسیدن موفقیت‌های انقلاب ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی حسین رعیتی‌فرد، بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: بانوان رکن اصلی خانواده بوده و در نظام جمهوری اسلامی به این قشر از جامعه توجه خاصی شده است.

وی با بیان اینکه بانوان باید با تاسی از بزرگ‌بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) سکان‌دار تربیت و پرورش فرزندان و خانواده باشند، افزود: با نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی از سال 42 تاکنون مشاهده می‌کنیم که نقش زنان در به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع مقدس درخشان بوده و بخشی از موفقیت‌های ما در دوران جنگ نیز مدیون همراهی و ایثار بانوان است.

فرماندار جهرم با اشاره به نقشه شوم دشمنان برای خدشه‌دار کردن بنیان خانواده، ابراز داشت: امروز کشور ما در شرایطی است که دشمنان با آخرین حربه‌های خود که همان تحریم و قرار دادن مردم در فشارهای معیشتی و اقتصادی است، قصد ناامید کردن آنان را دارند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال آینده نیز گفت: دشمنان با ترفندهای خاص خود قصد کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای را دارند و باید در این زمینه با آگاه‌سازی جامعه این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

رعیتی‌فرد با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه بانوان خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد دهه فجر باید با تنظیم برنامه‌های متناسب با حوزه بانوان ویژه برنامه‌هایی را در سطح شهر و با همکاری و همفکری تمام دستگاه‌های اجرایی و در شان بانوان انقلابی جهرم اجرا کند.

انتهای پیام/2448/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول