اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران:

بانوان طلبه موفق در عرصه تبلیغ معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طلاب جوان موفق حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی معرفی می‌شوند.

بانوان طلبه موفق در عرصه تبلیغ معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمدتقی قندی فعالیت‌های قرآنی در سطوح و عرصه‌های مختلف را یکی از شاخصه‌های پررنگ در شناسایی طلاب موفق برشمرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز نخبگان حوزه قصد دارد طلبه جوان موفق در عرصه تبلیغ و امور فرهنگی را در محدوده سنی 15 تا 30 سال انتخاب کند، اضافه کرد: این انتخاب در دو سطح تحصیلی دو و سه (دانش‌آموختگان سطح دو و طلاب شاغل به تحصیل و دانش‌آموخته سطح سه) با رعایت شرایطی انجام خواهد شد.

وی تبلیغ دانش‌آموزی، تبلیغ دانشگاهی، تبلیغ در مناطق خاص، تبلیغ عمومی فراگیر، تبلیغ در رسانه،‌ تبلیغ مکتوب، تبلیغ در فضای مجازی، تبلیغ جهادی، مدیریت جهادی و اقامه نماز جماعت در مدارس آموزش و پرورش را از جمله معیارهای امتیازدهی به طلاب در شناسایی طلبه جوان موفق در عرصه تبلیغ برشمرد.

معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران استفاده مناسب از ابزار و فناوری جدید، استفاده مناسب از هنر،‌ فن خطابه،‌ کلاس‌داری و بیان احکام را از جمله مهارت‌هایی دانست که یک طلبه جوان موفق در عرصه تبلیغ و امور فرهنگی باید واجد آنها باشد.

وی افزود: چنین طلبه‌ای باید دارای تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی، فکری و اعتقادی، معنوی و اخلاقی و مردمی باشد.

قندی خاطرنشان کرد: به منظور انتخاب برترین‌های کشوری، معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، مدارک دریافتی از استان‌ها را بررسی و از مجموع افراد معرفی‌شده تعداد 15 نفر از هر مقطع را به شورای داوران کل معرفی می‌کند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول