اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک انجام می‏شود

راه‏اندازی نخستین سالن بولینگ و بیلیارد بانوان در تهران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران از راه‏اندازی نخستین سالن بولینگ و بیلیارد مختص بانوان در این استان خبر داد.

راه‏اندازی نخستین سالن بولینگ و بیلیارد بانوان در تهران

جمشید بابایوسفی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه‏ها می‏توانند برای حضور بانوان در سالن‏های بیلیارد مجوزهای لازم را اخذ کنند.

وی ادامه داد: در سالن‏های بولینگ استان تهران نیز بانوان به صورت مجزا و در سایتی جداگانه به تمرینات خود ادامه می‏دهند.

بابایوسفی اضافه کرد: سال گذشته هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران و فدراسیون این ورزش تلاش بسیاری برای راه‏اندازی سالن‏های بیلیارد بانوان انجام دادند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران افزود: در روزهای گذشته باشگاه «مدائن» موفق به کسب مجوز برای راه‏اندازی بخش بانوان در رشته بیلیارد شد.

وی ادامه داد: این باشگاه در منطقه 16 به نشانی نازی‏آباد، خیابان مدائن، مجتمع تجاری مدائن واقع شده است.

بابایوسفی اضافه کرد: این مجوز در اجرای قانون تأسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم و با نظارت دولت، مصوب سال 1369 مجلس شورای و مطابق دستورالعمل‏ها و بخشنامه‏های وزارت ورزش و جوانان و با عنایت به تصویب کمیسیون ماده پنج، صادر شده است.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران افزود: در حال حاضر همه تلاش هیئت برای راه‏اندازی مجموعه‏ای مختص بانوان برای پرداختن به ورزش‏های بولینگ و بیلیارد است.

وی ادامه داد: این سالن با تجهیزات مناسب بولینگ و بیلیارد مهیاست و متولیان این مجموعه با کمک هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران در حال گذران امور مقدماتی برای اخذ مجوزهای لازم هستند.

انتهای پیام/2568/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول