اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد

کشف مواد محترقه در یک واحد مرغداری غیرفعال در اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف بیش از 300 هزار انواع مواد آتش‌زا و یک تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه در یک واحد مرغداری غیرفعال در این شهرستان خبر داد.

کشف مواد محترقه در یک واحد مرغداری غیرفعال در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس همدان، حمید مالمیر اظهار داشت: نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه فعالیت گروهی در حوزه تهیه مواد محترقه در حوالی شهرستان اسدآباد شد و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در تحقیقات بیشتر مشخص شد که فردی ساکن یکی از استان‌های همجوار با برادر و مادرش با اجاره کردن یک واحد مرغداری غیرفعال در اطراف شهرستان اسدآباد و بدون مجوز اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش‌زا می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی مرغداری غیرفعال کردند و بیش از 300 هزار انواع مواد آتش‌زا و بیش از یک تن مواد اولیه تولید مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به پلمب کارگاه تولید مواد محترقه افزود: با دستگیری هر سه نفر فعال در این زمینه، متهمان با پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2499/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول