اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب حجت‌الاسلام آقاتهرانی به چاپ هشتم رسید

اهمال‌کاری درمان دارد!

خبرگزاری فارس: مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از چاپ هشتم کتاب اهمال‌کاری(بررسی علل و راهکارهای درمان) خبر داد.

اهمال‌کاری درمان دارد!

محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب «اهمال کاری؛ بررسی علل و راهکارهای درمان» اظهار کرد: این کتاب دارای چهار فصل است که فصل نخست این کتاب دارای کلیاتی در زمینه تعریف اهمال‌کاری، ویژگی‌های اهمال‌کار، اهمال‌کاران، مراتب اهمال‌کاری و آثار اهمال‌کاری است.

وی خاطرنشان کرد: نویسنده در فصل دوم ریشه‌ها و علل اهمال‌کاری را مدنظر قرار داده و به مواردی مانند دهن‌بینی ،‌افسردگی و اضطراب اشاره کرده است.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: عوامل بیرونی و محیطی مانند نارضایتی از وضع موجود، احساس عدم مسئولیت در برابر دیگران، لجبازی، اهمال‌کاری و پرخاشگری انفعالی، عوامل هوس‌انگیز و سرگرم‌کننده و توقع بیش از حد از دیگران از دیگر عناوین مطرح شده در فصل دوم این کتاب است.

وی عنوان داشت: در فصل سوم عوامل اهمال‌کاری و بهره‌گیری از فرصت‌ها در قالب هفت موضوع مانند بی‌نظمی و بی‌‌برنامگی و انجام کارهای بزرگ بدون زمان‌بندی طرح بحث شده است.

روحانی یادآور شد: نویسنده این کتاب افسردگی، وحشت‌زدگی و بی‌کنترلی را از پیامدهای اهمال‌کاری ذکر کرده و سپس به ریشه، علل، عوامل و راهکارهای برون‌رفت از آن اشاره می‌کند.

نویسنده کتاب معتقد است که اهمال‌کاری به سرعت به صورت عادت در افراد نمایان می‌شود و این بیماری مسری است که از انسانی به انسان دیگر و از فرد به جامعه و از جامعه‌ای به جامعه دیگر سرایت می‌کند.

کتاب اهمال‌کاری(بررسی علل و راهکارهای درمان) توسط حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی تألیف شده و چاپ هشتم آن با قیمت 3 هزار و 600 تومان به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول