اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مرکز نشر هاجر

«اسرار نویسندگی» منتشر شد

خبرگزاری فارس: مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کتاب «اسرار نویسندگی» را به زودی روانه بازار می‌کند.

«اسرار نویسندگی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با اشاره به اینکه این کتاب به قلم سید حسین اسحاقی به نگارش درآمده است افزود: در این مجموعه به جدیدترین روش‌های پژوهشی، منبع‌شناسی، آشنایی با منابع مکتوب و دیجیتالی، فرآیند پژوهش، موانع نویسندگی و راه‌های برون‌رفت از آن، کتاب‌نویسی، مقاله‌نویسی و چگونگی بهره‌گیری از علایم نگارشی و قواعد نویسندگی پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه ترسیم طرح تحقیق و ساختار پایان‌نامه‌نویسی در این کتاب به تصویر کشیده شده است، اضافه کرد: کتاب اسرار نویسندگی در بسیاری جنبه‌ها از تازگی و نوآوری‌های لازم برخوردار است و می‌تواند دستمایه‌ای ارزشمند برای مهارت‌افزایی طلاب و دانشجویان برای انجام پژوهش، تهیه مقالات علمی، تولید آثار فاخر و پایان‌نامه‌نویسی باشد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با بیان اینکه آشنایی با موانع نویسندگی و راه‌های برون رفت از آن، بایسته‌ها و آسیب‌های نویسندگی، چگونگی تولید آثار فاخر در عرصه کتاب، مقاله علمی و پایان‌نامه‌ها را می‌توان در کتاب «اسرار نویسندگی» جستجو کرد گفت: این اثر می‌تواند چشم‌اندازها و فنون و راز و رمزهای نویسندگی را فرادید قرار دهد و یا در خلق آثار وزین همراه با رعایت علائم نگارشی و قواعد ادبی باشد.

وی یادآور شد: این کتاب در راستای پاسخگویی به نیاز پژوهشی و نگارشی طلاب و دانشجویان، یکی از کتب مجموعه «سلسله مباحث پژوهشی» شامل رموز پژوهشگری، اسرار نویسندگی و اصول و مهارت‌های پایان‌نامه‌نویسی، به شمار می‌رود.

شایانفر تصریح کرد: کتاب «اصول و مهارت‌های پایان‌نامه‌نویسی» پیش از این توسط مرکز نشر هاجر وارد بازار شده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول