اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد داراب خبر داد

متفاوت بودن برنامه‌های دهه فجر امسال در داراب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب گفت: برنامه‌های دهه‌ فجر امسال از معنویت، جذابیت و تنوع بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بوده و با سال‌های گذشته متفاوت است.

متفاوت بودن برنامه‌های دهه فجر امسال در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، هادی بصیری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی دهه ‌فجر داراب اظهار ‌داشت: آنچه که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌های دنیا مجزا ساخته، مکتبی و خدامحور بودن، مردمی، عدم وابستگی به ابرقدرت‌ها و هدایت و رهبری پیامبر‌گونه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است.

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه ‌فجر داراب با بیان اینکه بر هر ‌ایرانی واجب است که از دستاوردها و اصل انقلاب اسلامی حمایت و دفاع کند افزود: مکاتب مادی مانند کمونیسم و سوسیالیسم که روزگاری ادعا می‌کردند می‌توانند جهان را اداره کنند اکنون در افول بوده و روز به روز به درخشش و قدرت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب گفت: برنامه‌های دهه‌ فجر امسال از معنویت، جذابیت و تنوع بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه به کیفیت و اثربخشی برنامه‌های دهه‌ فجر امسال توجه ویژه‌ای شده‌ ادامه‌ داد: نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصدی، نمایشگاه هنرهای تجسمی، نقاشی، خوشنویسی، دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی، حجاب ‌و‌ عفاف، همایش شعر فجر، جنگ شادی، جشنواره تئاتر دارابگرد، مسابقات نقاشی، خوشنویسی، قرآن‌ کریم، وصیت‌نامه امام‌ خمینی (ره)، کتاب‌خوانی، جلسات پرسش و پاسخ و تجلیل از دانش‌آموزان حافظ در طرح ملی حفظ قرآن‌کریم برخی از برنامه‌های فرهنگی ستاد دهه ‌فجر امسال است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول