اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه آینده

آیت‌الله نوری همدانی به استان بوشهر سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از سفر حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع عالیقدر در روز شنبه آینده به استان بوشهر خبر داد.

آیت‌الله نوری همدانی به استان بوشهر سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارکه فجر در استان بوشهر با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال لازم است با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال ایام الله دهه فجر در ماه ربیع الاول برگزار می‌شود حتما لازم است برنامه‌های این ایام شادتر و با نشاط‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر دستگاه، منطقه و محله را یک ضرورت دانست و افزود: با توجه به اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار اصلی انقلاب بود لازم است طرح‌ها و برنامه‌هایی که اجرا شده و ثمر داده است به منصه ظهور رسانده شود و مردم ثمرات و نتیجه این 34 سال انقلاب را به راحتی مشاهده کنند.

استاندار بوشهر افزود: برنامه باید در دو بخش در ایام دهه فجر به مردم ارائه شود یکی بر مبنای نظری شامل صدور، دستاوردها و ثمرات انقلاب در قالب همایش‌ها، سخنرانی‌ها و پرسش و پاسخ توسط روشنفکران دینی، رزمندگان، فضلا، علما و شخصیت‌ها و دیگری در قالب جشن و آذین‌بندی و چراغانی معابر، میادین برپایی جنگ شادی و دیگر برنامه‌های با نشاط باشد.

حسنوند با تاکید بر اینکه هر دستگاهی موظف است به چراغانی و آذین‌بندی به طور ویژه و اختصاصی اقدام کند، گفت: تغییر در چهره شهرها به ویژه مرکز استان باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

وی گفت: اعتباری نیز امسال برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن دهه فجر در اختیار ستاد قرار خواهد گرفت.

استاندار بوشهر برپایی برنامه ویژه در 12 و 22 بهمن را یک ضرورت دانست و افزود: در این دو روز با توجه به اینکه برای مردم اهمیت خاصی دارد، لازم است برنامه‌های ویژه‌ای برپا شود و زمینه حضور میلیونی مردم در 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

حسنوند برپایی برنامه‌های ویژه ورزشی به خصوص پیاده‌روی خانوادگی در یکی از روزهای دهه فجر را یک ضرورت دانست و افزود: در این پیاده‌روی که همراه با جشن و سرور است جوایز نفیس و ارزنده‌ای برای شرکت‌کنندگان از جمله یک دستگاه خودرو، دوچرخه، وسائل منزل، انواع وسائل ورزشی و دیگر لوازم در نظر گرفته شود.

وی بر توجه به کیفی برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: کمی بودن برنامه‌ها مهم نیست و باید توجه به کیفیت آنها داشته باشیم تا مردم لذت کافی و وافی از جشن‌های دهه فجر ببرند.

استاندار بوشهر بر نقش صدا و سیما در معرفی نقش مردم استان در انقلاب و برنامه با نشاط تاکید و تصریح کرد: باید برنامه‌‌ریزی شود در یکی از روزهای دهه فجر برنامه‌ای تحت عنوان «بوشهر در انقلاب» از شبکه سراسری پخش شود که این کار، ماندگاری دارد.

حسنوند با بیان اینکه اصناف در انقلاب نقش ارزنده‌ای داشته‌اند بر همکاری و مشارکت بازاریان در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: بسیج و نیروهای مسلح نیز که گل سرسبد انقلاب هستند و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، بنابراین لازم است از آنان برای برپایی برنامه‌های با نشاط از جمله نورافشانی استفاده شود.

وی نقش نیروگاه اتمی در جشن‌های دهه فجر را منحصر به فرد اعلام کرد و افزود: نیروگاه اتمی می‌تواند برنامه متنوع و ویژه‌ای در این ایام داشته باشد و بنیاد شهید نیز نقش ارزنده‌ای خواهد داشت.

استاندار بوشهر در پایان از ورود حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عالیقدر از روز شنبه آینده به استان بوشهر خبر داد و گفت: لازم است در مدت حضورشان در استان ویژه‌ برنامه‌های مطلوبی برای معظم‌له در نظر گرفته شده و استقبال خوبی هم انجام شود.

انتهای پیام/66006/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول